چشم امید مستضعفان و مسلمانان جهان به انتخابات ایران است
کد خبر: 3601109
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

چشم امید مستضعفان و مسلمانان جهان به انتخابات ایران است

گروه اجتماعی: رئیس سازمان تبلیغات بجنورد با دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: چشم امید مستضعفان و مسلمانان جهان به انتخابات ایران است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس سازمان تبلیغات بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی،  اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری نه تنها رویداد مهم سیاسی در کشورمان است بلکه چشم امید همه مستضعفان و مسلمانان جهان به این انتخابات است.
وی با بیان اینکه ملت‌های مظلوم و مستعفان دنیا، جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه خود می‌دانند، اضافه کرد: دشمن به دنبال تضعیف حضور مردم در انتخابات است و با تبلیغات رسانه‌ای، موج منفی را در دنیا علیه کشور راه انداخته است.
رئیس سازمان تبلیغات بجنورد گفت: البته بنا به گفته مراجع تقلید، لازم است مردم حضور یابند و همانطور که تاکنون با قوت قدم برداشته اند و در تمامی عرصه‌های سیاسی، پشتوانه نظام بوده‌اند در این انتخابات نیز با حضور حداکثری، دشمنان اسلام را نا امید خواهند کرد.
حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: مسئولین نیز تاکنون زحمات زیادی برای برگزاری انتخابات و حفظ امنیت انتخابات کشیده‌اند و وظیفه حفظ صیانت از آراء، نیز تکلیف مهمی بر دوش آن‌ها است که باید از آراء مردم صیانت کنند.
این مسئول یادآور شد: ملت ایران علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات، تکیلیف دیگری که بر دوش دارند، باید بهترین انتخاب را داشته باشند.
وی اضافه کرد: بهترین انتخاب به این معنا است که با بررسی مسائل و سوابق کاری کاندیداتورها رای داده و بر اساس احساسات تصمیم نگیرند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.
captcha