مشارکت برادران اهل سنت خراسان شمالی به بالای 90 درصد می رسد
کد خبر: 3601117
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

مشارکت برادران اهل سنت خراسان شمالی به بالای 90 درصد می رسد

گروه اجتماعی: مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت با ابراز رضایت از حضور باشکوه جماعت اهل سنت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: مشارکت برادران اهل سنت خراسان شمالی به بالای 90 درصد می رسد.

آخوند گلدی کمالی، مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: امروز مردم سراسر روستاهای سنی نشین خراسان شمالی با حضور در پای صندوق های رای، با آرمان انقلاب و نظام بیعت کردند.
مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان با بیان اینکه بسیاری از جمعیت کارگر اهل سنت این استان در تهران مشغول به کارگری هستند، خاطرنشان کرد: با این وجود جمعیتی که ساکن استان هستند، با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر اعلام کردند که پیرو فرامین مقام معظم رهبری می باشند.
آخوند کمالی اضافه کرد: امروز حتی چوپان ها، برای ساعتی دام خود را رها کرده و به محل رای گیری آمدند تا در سرنوشت خویش سهیم باشند.
وی با بیان اینکه مشارکت اهل سنت به بالای 90درصد می رسد، اظهار کرد: مردم سالاری دینی و اسلامی در کشورمان حاکم بوده و مردم با لبیک به فرامین رهبری، پای صندوق های رای حماسه ای دیگر آفریدند.
captcha