حامد علیزاده به قولش عمل کرد + عکس
کد خبر: 3601206
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
در سالن مسابقات قرآن مالزی؛

حامد علیزاده به قولش عمل کرد + عکس

گروه مسابقات: تلاوت حامد علیزاده، نماینده جمهوری اسلامی ایران، چنان تاثیری بر مردم حاضر در سالن pwtc گذاشت و سالن مسابقات را لرزاند که همه مردم، نماینده ایران را از نماینده مالزی بیشتر تشویق کردند.

حامد علیزاده به قولش عمل کرد، سالن مسابقات به لرزه افتاد+عکس

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، حامد علیزاده، نماینده جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته 29 اردیبهشت پس از تلاوت نماینده مالزی به تلاوت پرداخت. تلاوت وی، چنان تاثیری بر مردم حاضر در سالن pwtc گذاشت و سالن مسابقات را لرزاند که همه مردم، نماینده ایران را از نماینده مالزی بیشتر تشویق کردند.

حامد علیزاده به قولش عمل کرد، سالن مسابقات به لرزه افتاد+عکس

علیزاده در مصاحبه با خبرنگار اعزامی از حس و حال قبل از تلاوتش گفت: قبل از اینکه از هتل راه بیفتیم، به حق روز جمعه که روز امام زمان(عج) است،  به مادر صاحب الزمان(عج)، حضرت زهرا(س)، توسل کردم و مدد خواستم. همچنین لحظه ای که پشت سن نشستم و منتظر بودم تا به روی سن برای ارائه تلاوت بروم، یکی از دوستانم یک عکسی فرستاد و نوشت که من الان حرم امام رضا(ع) دعاگو هستم و این دل من را به حرم امام رضا(ع) برد و روحیه ای مضاعف به بنده داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی مالزی ادامه داد:  پشت سن که نشستم، گفتم خدایا من دستم خالی هست و هیچ چیزی از خودم ندارم. احساس کردم مثل کسی که از فضایی آویزان است و فقط یک طنابی را گرفته است و به آن تمسک جسته است، شده ام و الحمدلله تلاش خودم را کردم تا بتوانم پرچم کشورم را بالا ببرم.

حامد علیزاده به قولش عمل کرد، سالن مسابقات به لرزه افتاد+عکس

پس از پایان مراسم شب گذشته، پس لرزه های تلاوت جان دار حامد علیزاده در لابی محل برگزاری مسابقات دیده شد و جمعیت کثیری از مالایی ها، متسابقین و میهمانان حاضر در محل برگزاری مسابقات بین المللی مالزی به عکس گرفتن و سلفی گرفتن با حامد علیزاده پرداختند و از تلاوت بسیار زیبای او، تقدیر کردند.

 در ادامه تصاویر پس از اتمام مسابقه شب گذشته را ببینید.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۴
0
0
بسیار عالی
مبارک ایشون ,خانواده محترمشون و جامعه قرآنی باشه ان شاءالله
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰
0
0
احسنت و درود بر این فرزندان مرزو بوم که افتخار ایران و جامعه تشیع هستند..چشم بد ازشون دور باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۵
0
0
چرا گفت صدق الله العظیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۵۳
0
0
بسم الله با سلام میخواستم بپریسم آیا صدق الله العظیم را هم با توسل به امام زمان و مادر پهلوشکسته شان که هستی خود را فدای نام علی کرد فرمودند یا با تایید امام رضا علیه السلام؟!!!! حیف از این استعداد و این فرصت با چنین کج سلیقگی ابدا دوست ندارم بگم کج اعتقادی چون حتما اینطور نیست کدام ... این وادادگی و خود باختگی را به ایشان که قاری و موذن حرم پاک رضوی است پیشنهاد کرده خدا داند. گرچه همه میدانیم که مقصود از العلی العظیم ذات اقدس ربوبی است نه امیرالمومنین علیه السلام ولی پر واضح است که این عبارت شعار قراء شیعه بوده و هست. اقای علیزاده عزیز برادرانه عرض میکنم از این خبط و خطای بسیار زننده که گرچه ناخواسته ولی قطعا قلب ولی عصر را آزرده و لطمه به عزت شیعه زده هم جدا توبه کنید و هم علنا عذرخواهی و اصلاح رسانه ای.
بنده سید حقیر شما را به حق جد مظلومم اول مظلوم عالم امیرالمومنین علیه السلام قسم میدهم که تا دیرتر نشده حسن عاقبت خود را تدارک کنید و با افتخار اشتباه را بپذیرید که قطعا باعث محبوبیت و سربلندی شما خواهد بود نزد امام و امت شیعه.
همه ما در معرض لغزش و خطا هستیم و باید همانطور که اشاره کرده اید دستان خالیمان را متضرعانه و متوسلانه به ولی خدا بسپاریم.
موفق و سربلند باشید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۴:۴۳
0
2
سلام علیکم
دوست عزیزی که فرمودید صدق الله العظیم گفتن جایز نیست
بهتر است به جای دنبال کردن احساسات کمی از منطق و دین مبین کمک بگیریم
چرا حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال کنیم؟
به جای تقدیر از کسی که مدتها تلاش قرآنی داشته ، خرده نسنجیده بگیریم که چرا فلان کار که اتفاقا براساس نظر مقام معظم رهبری جایز شمرده را انجام داده ای؟
شما فکر می کنید برداشت یک برادر اهل سنت از حرف شما که اتفاقا قابل به ظن و پیشبرنده به سمت نفاق مسلمین می تواند باشد چیست؟
شما اصل عمل را دریابید
نقل به مظمون از مقام معظم رهبری میکنم که در سنندج فرمودند هرکس که دانسته یا ندانسته موجب تفرقه میان سنی و شیعه شود مرتکب گناه شده است
حال این تمجید نسنجیده حضرتعالی قلب نازنین امام زمان را می رنجاند یا عمل کاملا حلال این قاری شیعه ایرانی افتخار آفرین؟
بنده پیشنهاد میکنم اگر روزی به اتفاق این پیام را دیدید سریعا توبه فرموده و دعا کنید که این سخنانتان منجربه تفرقه نشده باشد و نیز حق الناسی از شما بر آقای علیزاده نماند!!!
captcha