سایت و کانال بانوی اسلام حضرت خدیجه(س) راه‌اندازی شد
کد خبر: 3601229
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

سایت و کانال بانوی اسلام حضرت خدیجه(س) راه‌اندازی شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: کمتر از یک ماه به وفات حضرت خدیجه(س)، باقی مانده و مؤسسه دیجیتال قائمیه اصفهان به همین مناسبت سایت و کانال حضرت خدیجه(س) راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه دیجیتال قائمیه اصفهان سایت و کانال حضرت خدیجه(س) را راه‌اندازی کرده است؛ کانال و سایت حضرت خدیجه(س)، با هدف ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، دیجیتالی به زبان‌های مختلف راه‌اندازی شده تا سطح معرفت و شناخت مسلمانان  نسبت به حضرت خدیجه سلام الله علیها افزایش یابد.

رد نشود/// سایت و کانال بانوی اسلام حضرت خدیجه(س) راه‌اندازی شد

یکی از بخش‌های سایت حضرت خدیجه(س)، کتابخانه است که در این کتابخانه مجموعه‌ای از کتاب‌های اندیشمندان درباره حضرت خدیجه(س) در آن بارگذاری شده است.

بانوی چشمه: زندگی خدیجه علیها السلام(همسر گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله)، دانشنامه حضرت خدیجه سلام الله علیها، حضرت خدیجه سلام الله علیها، مع الائمه الهداه فی شرح الزیاره الجامعه الکبیره، نردبان آبی - امامان خود را بهتر بشناسیم (شرح زیارت جامعه) از جمله کتاب‌هایی بوده که در بخش کتابخانه در اختیار کاربران قرار داده شده است.

مداحی، سخنرانی، مصاحبه‌ از دیگر بخش‌های سایت حضرت خدیجه(س) به شمار می‌رود که قرائت زیارت زیارت ام‌المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها توسط ترابی و مداحی با عنوان مادر زهراى من به مناسبت وفات حضرت خديجه(س) توسط داوود سلمان از دیگر بخش‌های مداحی به شمار می‌رود.

کاربران برای مشاهده سایت حضرت خدیجه(س) می‌توان به نشانی www.omolmomenin.com یا khadijeh.com مراجعه کنند. همچنین نشانی کانال تلگرامی @khadijeh_com  است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹
0
0
راه اندازی از این قبیل سایتها و کانالها بیشتر صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۴
0
0
تولید سایت‌ها و کانال‌های دینی و مذهبی اقدامی خوب و تاثیرگذار و برای رفع ایرادات ارزشمند است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۹
0
0
راه اندازی کانالها و سایتها موجب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، دیجیتالی را منجرب می‌شود
captcha