مدیریت جهادی در رسیدگی به زلزله‌زدگان بجنورد الزامی است
کد خبر: 3601609
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
امام جمعه بجنورد:

مدیریت جهادی در رسیدگی به زلزله‌زدگان بجنورد الزامی است

گروه اجتماعی: امام جمعه بجنورد بر ضرورت رسیدگی به زلزله‌زدگان با مدیریت جهادی و خارج از تشریفات اداری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در بازدید از منطقه زلزله‌زده گلستان شهر بجنورد، ضمن دلجویی از حادثه‌دیدگان، بر رسیدگی بیشتر و بهتر به امور زلزله‌زدگان و رفع نیازهای آنها از سوی مسئولان ذی‌ربط تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه زمین‌لرزه 5/7 دهم ریشتری هفته گذشته در بجنورد خسارت‌های قابل‌ توجهی را به بار آورده است، افزود: اگرچه در هفته گذشته تب و تاب انتخاباتی بالا بود و هنوز هم ادامه دارد؛ اما نباید در زمینهٔ رسیدگی به امور زلزله‌زدگان کوتاهی شود.
آیت الله یعقوبی با تأکید بر اینکه نباید انتخابات سبب شود تا مسئولان و متولیان حادثه‌دیدگان زمین‌لرزه اخیر در بجنورد را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: همه باید بعد از عبور از حادثه سیاسی انتخابات به حادثه طبیعی زمین‌لرزه پرداخته و نیازها و کاستی‌های زلزله‌زدگان را تأمین کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به ضرورت سر و سامان دادن شایسته به امور حادثه دیدگان، اظهار کرد: باید با در نظر گرفتن شرایط اضطراری مردم آسیب‌دیده در زمین‌لرزه و وضعیت موجود، مسئولان و متولیان با فوریت و مدیریت جهادی و انقلابی و خارج از تشریفات اداری به امور زلزله‌زدگان رسیدگی کنند.
وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اهمال و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، تصریح کرد: همه مسئولان مرتبط وظیفه دارند با رویکرد جهادی و انقلابی به کمک حادثه‌دیدگان در زمین‌لرزه اخیر آمده و هر چه زودتر امور را به‌صورت شایسته ساماندهی کنند.
گفتنی است، زلزله شنبه‌شب هفته گذشته با قدرت 5.7 ریشتری در خراسان شمالی دو کشته و بیش از 400 مصدوم بر جای گذاشت.
شایان ذکر است، در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، گروه جهادی طلاب خراسان شمالی به مناطق زلزله‌زده این استان اعزام شدند.
captcha