برگزاری محافل انس با قرآن در نقاط حاشیه ای شهر بجنورد الزامی است
کد خبر: 3601678
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

برگزاری محافل انس با قرآن در نقاط حاشیه ای شهر بجنورد الزامی است

گروه فعالیت های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: توجه به نقاط حاشیه ای و محروم شهر در برنامه ریزی های فرهنگی و برگزاری محافل انس باقرآن الزامی است.

مجید باغانی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: نقاط حاشیه ای و محروم شهر با توجه به داشتن جمعیت زیاد و مشکلات و آسیب هایی که متوجه آن شده است، نیازمند اجرای بیشتر برنامه های فرهنگی و قرآنی است چراکه قرآن انسان ساز و چراغ راه بشر برای هدایت و یافتن مسیر درست و بهتر زندگی کردن است.
وی با اشاره به فضای معنوی ماه مبارک رمضان و بهره گیری از آموزه های قرآنی و دینی در اجرای برنامه های فرهنگی، خاطرنشان کرد: برنامه های قرآنی، از گذشته در فرهنگ جامعه نقش مهمی داشته لذا برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های بالقوه فرهنگی و دینی در نقاط حاشیه ای، عامل کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.
باغانی افزود: دعوت از اساتید شاخص استانی و کشوری برای حضور در این محافل انجام شده و امید است این برنامه ها همچون گذشته با حضور حداکثری نوجوانان و جوانان و حضور برگزار شود.
captcha