حاشیه شهر بجنورد؛ فاقد مکان‌های فرهنگی برای اوقات فراغت دانش آموزان
کد خبر: 3601688
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

حاشیه شهر بجنورد؛ فاقد مکان‌های فرهنگی برای اوقات فراغت دانش آموزان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی شهرداری بجنورد گفت: مناطق حواشی این شهر از وجود فضاهای فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان بی بهره هستند.

محمدرضا موفق، معاون فرهنگی شهرداری بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، افزود: به همین علت بیشتر دانش آموزان حواشی این شهر در فصل تابستان اوقات فراغت خود را در منزل سپری می کنند.
وی با بیان اینکه تعداد کمی از دانش آموزان ساکن در این مناطق در فصل تابستان به کلاس های اوقات فراغت می روند، ادامه داد: این افراد نیز دانش آموزانی هستند که از تمکن مالی برخوردار هستند اما سایر دانش آموزان حتی در پرداخت کرایه رفت و برگشت به این کلاس ها نیز با مشکل مواجه اند.
موفق با اشاره به اینکه شهرداری در شهر بجنورد فقط سه مکان برای برگزاری این گونه کلاس ها دارد، اظهار کرد: این سه فضا برای دانش آموزانی که در مرکز شهر نیز زندگی می کنند پاسخ گو نیست.
وی به فرهنگ سرای شهروند نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز نیز به علت اینکه اعضای شورای شهر معتقد هستند که استحکام بنا ندارد تعطیل شده و دانش آموزان نمی توانند از آن استفاده کنند.
به گفته این مسئول سالن همایش این مکان دارای 600 صندلی و از سوی دیگر دارای کلاس های آموزشی است که رفع مشکل آن موجب می شود تا بسیاری از دانش آموزان از آن در فصل تابستان استفاده کنند.
captcha