روایت سیره امام رضا(ع) در نمایشگاه حکایت آفتاب
کد خبر: 3601853
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

روایت سیره امام رضا(ع) در نمایشگاه حکایت آفتاب

گروه اجتماعی: نمایشگاه «حکایت آفتاب» با محوریت هشت داستان از سیره و زندگی امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است تا زائران و مجاوران هر چه بیشتر با سیره این امام بزرگوار آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نمایشگاه حکایت آفتاب با محوریت روایت سیره زندگی حضرت رضا(ع) از 30 اردیبهشت‌ماه در طبقه سوم سردرب غربی صحن جامع رضوی برپا شده و تا چهارم خرداد‌ماه ویژه بازدید عموم دایر است.
این نمایشگاه در هشت غرفه به روایت هشت داستان از زندگی امام‌ رضا(ع) در قالب تصاویر حجمی و مفهومی می‌پردازد.
بنابراین گزارش بیان تاریخی حدیث سلسله‌الذهب، عرضه اعمال بر امام عصر(عج)، مزد کارگر، میهمان امام رئوف، دعای باران، ولایت حضرت علی(ع)، مناظرات امام‌ رضا(ع) و شهادت امام هشتم(ع) موضوعات محوری غرفه‌های اول تا هشتم در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.
راویان و اساتید مجرب حاضر در غرفه‌ها در راستای آگاهی‌بخشی مخاطبان به تشریح محتوایی موضوعات مرتبط با غرفه مورد نظر می‌پردازند.
ساعات بازدید نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 10 الی 14 و  در نوبت عصر از ساعت 16 الی 20 ویژه زائران و مجاوران حرم رضوی در نظر گرفته شده است.
همچنین اهدای هدایایی چون پوستر گنبد و ضریح، کتاب امام رضا(ع)، فلش کارت حکایت آفتاب، نمک متبرک و ... ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه تدارک دیده شده است.
یادآور می‌شود، اطلاع‌رسانی برپایی نمایشگاه علاوه بر تبلیغات محیطی از طریق پیک زائر نیز صورت گرفته است.
captcha