برپایی نشست نقد و بررسی کتاب «یار امام، یاور رهبر»
کد خبر: 3601959
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

برپایی نشست نقد و بررسی کتاب «یار امام، یاور رهبر»

کانون خبرنگاران نبأ: کتاب «یار امام، یاور رهبر» با حضور مؤلف این اثر در برنامه «در آینه انقلاب» در فرهنگسرای شفق نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ کتاب «یار امام، یاور رهبر» با حضور مهدی قیصری، مؤلف این اثر در برنامه «در آینه انقلاب» روز چهارشنبه سوم خرداد‌ماه ساعت 17 در فرهنگسرای شفق نقد و بررسی می‌شود.
این کتاب در دی‌ماه 1395 در 280 صفحه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی، به چاپ رسیده است و با زبانی ساده و روان به زندگی آیت‌الله مهدوی کنی و خدمات فرهنگی، سیاسی وی در دو دوره پیش و پس از انقلاب اسلامی پرداخته است.
در بخشی از این کتاب آمده است: آیت‌الله مهدوی کنی همواره با جوانان همراه بود و آنان را در راه انقلاب هدایت می‌کرد همچنین تجربه‌هایی که آیت‌الله مهدوی کنی در جریان انقلاب اسلامی اندوخته بود موجب شد تا ایشان در ارکان مختلف نظام اسلامی «عضویت در شورای انقلاب، نخست وزیری، وزارت کشور، ریاست کمیته‌های انقلاب اسلامی و امامت جمعه تهران» حضوری مؤثر داشته باشد و مهم‌تر از همه حضور وی در واپسین سال‌های عمرشان «ریاست خبرگان رهبری»، مهمترین رکن حفاظت از نظام و ولایت فقیه را بر عهده گرفت.
این برنامه به همت فرهنگسرای شفق و با همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان 21 بوستان شفق مراجعه یا با شماره تلفن 88717195 تماس بگیرند.
captcha