اولین دوره مسابقات قرآن شرکت صنایع شیر ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 3602028
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

اولین دوره مسابقات قرآن شرکت صنایع شیر ایران برگزار می‌شود

گروه مسابقات: در آستانه ماه مبارک رمضان و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اولین دوره مسابقات قرآن بین کارکنان شرکت صنایع شیر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اولین دوره مسابقات سراسری قرآن در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر بین تمامی کارکنان شرکت صنایع شیر ایران و شرکت‌های تحت پوشش در تهران برگزار می شود.
بنا بر این گزارش، این مسابقه به همت مجموعه شرکت‌های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران از جمله هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری و با همکاری سازمان دارالقرآن خانه کارگر در محل شرکت صنایع شیر پگاه تهران برگزار می‌شود.
این مسابقات با حضور تقریباً 700 متسابق از سراسر کشور به صورت شفاهی و کتبی با موضوع مفاهیم سوره حجرات در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 3 و 4 خردادماه در شرکت تولیدی شیر پگاه تهران، واقع در کیلومتر 4 بزرگراه فتح برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، از نفرات اول تا سوم هر رشته، روز پنجشنبه 4 خردادماه همزمان با برپایی مراسم اختتامیه با حضور مسئولین قرآنی و کشوری تقدیر می‌شود.
captcha