برگزاری مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان اصفهان
کد خبر: 3602033
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

برگزاری مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان اصفهان

گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

علیرضا کمالیان، رئیس گروه فرهنگی تربیتی اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان پنجشنبه، 4 خردادماه در امامزاده سید محمد(ع) خمینی‌شهر به نشانی میدان دانشگاه صنعتی اصفهان، کیلومتر 45 جاده خمینی‌شهر برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: مسابقات این دوره در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء، فهم زبان قرآن و حفظ احادیث موضوعی قرآن ویژه آقایان و بانوان در سه بخش جوانان، ورزشکاران و کارکنان برگزار می‌شود.
کمالیان به تعداد متسابقان در سومین دوره مسابقات اشاره کرد و افزود: تعداد شرکت‌کنندگان 150 نفر است که از 23 شهرستان ثبت‌ نام کردند و در روز چهارم خرداد‌ماه از ساعت 8 صبح تا 17 بعداز ظهر در مکان مسابقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس گروه فرهنگی تربیتی اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات در بخش آقایان، منصور سر‌شوق و حمید‌رضا ثابت و در بخش بانوان زهرا باقری، صدیقه بارانی و زهره قلعه‌ریز به قضاوت می‌پردازند.
‌وی با تأکید بر اینکه در برگزاری این مسابقات همکاری از سوی دیگر نهادها انجام شد، بیان کرد: در برپایی سومین دوره از مسابقات قرآن، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و اداره اوقاف و امور خیریه  شهرستان خمینی‌شهر همکاری دارند.
کمالیان در پایان خاطرنشان کرد: پس پایان برگزاری این دوره از مسابقات طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
captcha