حراست از دین اسلام مسئولیتی از سوی خداوند بر ملت ایران است
کد خبر: 3602092
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد:

حراست از دین اسلام مسئولیتی از سوی خداوند بر ملت ایران است

گروه اجتماعی: رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با بیان اینکه اگر حافظ دین خداوند باشیم، تعالی و عزت نصیب کشور و ملت می‌شود، تأکید کرد: حراست از دین اسلام مسئولیتی از سوی خداوند بر ملت ایران است.

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با اشاره به افتخار آفرینی ملت ایران در خلق حماسه ای دیگر، اظهار کرد: شرکت در انتخابات به معنای توجه به سرنوشت خویش است و ملت ایران در هر دوره از انتخابات با مسئولیت پذیری و الزام به دستورات خداوند، افتخار آفرینی کرده اند.
وی با بیان اینکه حراست دین از خداوند به دست ما سپرده شده است، ادامه داد: بی توجهی به دین خداوند، بی توجهی به زحمات انبیاء و اوصیای الهی است و ملت ایران هیچگاه بهانه ای به دست دشمنان نمی دهد که بگویند آن ها این نظام و این دین را نمی خواهند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره به اینکه امروز گناه عراق و برخ کشورهای اسلامی چیست که برای دفاع از دین باید در خشم دشمنان بسوزند، اضافه کرد: آن ها در دلشان رحم نیست و با استفاده از ترفندهای مختلف و تفرقه افکنی میان مسلمانان، کشورها را نا امن کرده و امنیت را از بین می برند.
حجت الاسلام مهدوی پور برکت کشور را مدیون پیروی از دین اسلام و فرامین مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با شرکت در انتخابات علاوه بر فهماندن به دشمن که می خواهند سرنوشت کشور را به دست خود رقم بزنند، حق اهل بیت، شهداء، پیامبر اسلام و تکلیف خود را ادا کردند.
وی از آثار دیگر شرکت مردم در انتخابات را امیدوار کردن مظلومان جهان دانست و یادآور شد: بسیاری از مظلومان و مسلمانان جهان، ایران اسلامی را امید خود می دانند و این انتخابات نه تنها حق‌الناسی بر گردن 80 میلیون ایرانی بلکه تعیین کننده سرنوشت بسیاری از مظلومان در سراسر دنیا بوده است.
‌وی با قدردانی از حماسه آفرینی ملت در 29 اردیبهشت ماه، عنوان کرد: مسلمانان انقلابی ایران اسلامی با مشارکت در انتخابات، امید دشمن داخلی و خارجی را نا امید کردند و بار دیگر نشان دادند که یار و یاور انقلاب و اسلام و پیروی فرامین مقام معظم رهبری هستند.
captcha