اجرای ویژه‌‌برنامه «قرآن در طبیعت» همزمان با ماه رمضان در شوشتر
کد خبر: 3602093
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

اجرای ویژه‌‌برنامه «قرآن در طبیعت» همزمان با ماه رمضان در شوشتر

گروه فعالیت‌های قرآنی: ویژه‌برنامه «قرآن در طبیعت» برای دومین سال در طول ماه مبارک رمضان به‌همت مؤسسه قرآنی مشکاةالنور در شوشتر برگزار می‌شود.

سیده مریم موسوی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی مشکاة‌النور شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری ویژه‌برنامه «قرآن در طبیعت» برای دومین سال در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه با موضوع جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جلسات قرآنی مانند سال گذشته در فضایی باز تشکیل می‌شوند، گفت: این برنامه با حضور خانواده‌های سراسر شهرستان و در پارک بلوار عمار شوشتر  برگزار می‌شود. جزء خوانی توسط قاریان برجسته شهرستان انجام خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی مشکاةالنور شوشتر افزود: پاسخگویی به مسائل شرعی و نقاشی ویژه کودکان از برنامه‌های جنبی این ویژه‌برنامه است.

موسوی‌زاده ادامه داد: این ویژه‌برنامه برای دومین سال با همکاری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و شهرداری شهرستان شوشتر ساعت 22:30 هر شب در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی‌ در پایان اعلام کرد: شامگاه چهارشنبه 3 خرداد از 20 قاری قرآن که در اولین سال برگزاری این ویژه‌برنامه حضور داشتند در محل مؤسسه مشکاةالنور با حضور مسئولان شهرستان تقدیر خواهد شد.

captcha