جزئیاتی از اجرای کاروان اعزامی به مناطق عملیات جنوب و جنوب غرب
کد خبر: 3602276
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

جزئیاتی از اجرای کاروان اعزامی به مناطق عملیات جنوب و جنوب غرب

گروه فعالیت‌های قرآنی: جزئیاتی از نخستین و دومین روز اجرای کاروان قرآنی اعزامی به مناطق عملیات جنوب و جنوب غرب ارائه می‌شود.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: از ویژگی‌های کاروان قرآنی اعزامی امسال می‌توان به اعزام دو کاروان قرآنی اشاره کرد که آن هم به دلیل تعداد بالای قاریان و حافظان ممتاز نزاجا است.
وی ادامه داد: این امکان ما را قادر کرد تا به صورت همزمان دو گروه را به مناطق مرزی اعزام کنیم. گروهی از اندیمشک به سمت شهر مسجد سلیمان حرکت می‌کنند به طوری که محافلی را یگان به یگان و شهر به شهر برپا خواهند کرد.
کشتگر اظهار کرد: این کاروان متشکل از سروان اسماعیل فیضی به عنوان مجری، سروان ابوالفضل قدیانی، ستوان سوم وظیفه جواد سبزبان از قاریان ممتاز نزاجا و قاری ممتاز استان خراسان جنوبی و سروان علی‌اکبر گلاب‌زایی، حافظ کل قرآن است. همچنین در کنار آن نیز مسابقه حضوری از آیات تلاوت شده بیان می‌شود.
مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش بیان کرد: گروه دیگری نیز متشکل از ستوان یکم نایبعلی عبدالهی، سرگرد مهدی سعادت و گروهبان یکم وظیفه حامد خدابخشی از قراء نزاجا و محمد احراری، پیشکسوت و حافظ کل قرآن کشورمان است. همچنین مجری برنامه‌های قرآنی هم کوشکی از گویندگان رادیو قرآن است.
وی ادامه داد: لذا روز گذشته، محفل قرآنی، 31 اردیبهشت‌ماه به میزبانی گروه 422 مهندسی پل شناور اهواز ویژه کارکنان پایور و وظیفه تشکیل شد که طی آن سرگرد محمد سعادت و حامد خدابخشی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و در ادامه محمد احراری نیز به ارائه محفوظات و پاسخ به حاضران در سالن پرداخت. حسن ختام این برنامه نیز اجرای مسابقه حضوری از آیات تلاوت شده با هدف آشنایی نفرات با مضامین و مفاهیم قرانی بود.
کشتگر عنوان کرد: شب گذشته نیز محفل انس با قرآنی نیز در کوی سازمانی گروه 422 ویژه خانواده‌های کارکنان با اجرای نایبعلی عبدالهی و حامد خدابخشی از قراء نزاجا و همچنین ارائه محفوظات محمد احراری، حافظ کل انجام گرفت که در خلال آن نیز از نوجوانان و فرزندان قرآنی کارکنان گروه 422 تجلیل به عمل آمد.
وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی‌بی‌باک، رئیس عقیدتی ـ سیاسی گروه 422 طی سخنانی در این محفل نورانی بر نقش قرآن بر زندگی تأکید کرد. همچنین سرهنگ احمد سلیمانی، فرمانده گروه 422 نیز به نقش مهم و سازنده این گروه در عملیات‌های دفاع مقدس تصریح کرد.
 کشتگر اضافه کرد: همچنین کرسی تلاوت نیز در مسجد امام حسین(ع) شهر اندیمشک و همچنین محفلی در دزفول کوی سازمانی تیپ 72 دوکوهه با حضور قاریان و حفاظ این کاروان انجام گرفت.
مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش بیان کرد: محفل قرآنی دیگری نیز صبح امروز، اول خردادماه به میزبانی تیپ 192 اهواز ساعت 7:30 صبح با سخنرانی سرهنگ رحیم رضوی، فرمانده تیپ برگزار شد که طی آن از رشادت‌های لشکر 92 و 192 در ایام دفاع مقدس مطالبی ارائه شد و سپس یاد و خاطره شهدای تیپ 92 و استان خوزستان گرامیداشته شد.
وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام کاظم‌زادگان، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 192 نیز از دیگر میهمانان این مراسم که طی آن نایبعلی عبداللهی و حامد خدابخشی به تلاوت آیاتی از قرآن  پرداخت  و سپس محمد احراری به ارائه محفوظات پرداخت و حدود 10 نفر در مسابقه حضوری شرکت کردندو هم هدیه دریافت کردند و از سوی دیگر مرخصی تشویقی از سوی فرماندهی به آنها تعلق گرفت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۰
0
0
احسنت بر کاروان قرآنی نزاجا
چه خوب
کاش در شهر ما هم برنامه میذاشتن
قوچان
captcha