راهیابی نمایندگان ایران به فینال مسابقات قرآن ترکیه
کد خبر: 3602300
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰

راهیابی نمایندگان ایران به فینال مسابقات قرآن ترکیه

گروه مسابقات: نمایندگان کشورمان در رشته های قرائت و حفظ کل پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور ترکیه به فینال این مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با پایان یافتن دور مقدماتی پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور ترکیه چهره فینالیست های رشته قرائت و حفظ کل این دوره از مسابقات مشخص شد که در بین آنها نام نمایندگان کشورمان نیز وجود دارد.
بر همین اساس در رشته قرائت مجموعاً 10 نفر به فینال مسابقات راه یافته اند که در بین آنها نام سیدمصطفی حسینی، نماینده کشورمان در این مسابقات نیز دیده می شود.
علاوه بر سیدمصطفی حسینی، نماینده کشورمان در این مسابقات، نمایندگانی از کشورهای، تونس، فیلیپین، اندونزی، بنگلادش، یمن، ترکیه، مالزی، برونئی و پاکستان به فینال مسابقات راه یافته اند.
همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز علاوه بر مصطفی اصفهانیان، نمایندگانی از کشورهای ترکیه، عربستان، یمن، لیبی، لبنان، مغرب، کنیا، کویت و اردن به فینال این مسابقات راه یافته اند.
رقابت های فینال این مسابقات در رشته حفظ کل در نوبت صبح برگزار می شود که نماینده کشورمان آخرین نفر به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهد داد.
همچنین در نوبت بعدازظهر نیز فینال رشته قرائت برگزار می شود که نماینده کشورمان به عنوان چهارمین نفر به اجرای تلاوت خواهد پرداخت.
captcha