دوره آموزش مجازی دانشگاهیان تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3602326
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

دوره آموزش مجازی دانشگاهیان تبریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دوره آموزش مجازی دانشگاهیان تبریز ویژه ماه مبارک رمضان، به‌همت نهاد رهبری در دانشگاه تبریز برای اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد انوری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، گفت: سومین دوره آموزش مجازی دانشگاهیان ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز از ششم خردادماه جاری لغایت ششم تیرماه سال‌ جاری بصورت مجازی برگزار می‌شود.
وی، افزود: اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز می‌توانند همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با مطالعه اطلاعیه و نحوه ثبت نام در دوره، در این دوره ثبت نام و شرکت نمایند.
حجت الاسلام انوری، تصریح کرد: اساتید و کارکنان بعد از شرکت در دوره تعیین شده و پس از مهلت اعلام شده می بایست پرینت گواهی‌های دوره‌های خود را تا تاریخ 31 تیرماه تحویل دفتر نهاد رهبری دانشگاه تبریز نمایند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، بیان کرد: امکان ثبت نام و شرکت در دوره فوق فقط از ششم خردادماه جاری الی ششم تیرماه امکان پذیر می باشد و به گواهی‌هایی که بعداز 31 تیرماه تحویل داده شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
captcha