برگزاری نمایشگاه «کتابت بندگی» در نگارخانه رضوان
کد خبر: 3602346
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
در ایام ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه «کتابت بندگی» در نگارخانه رضوان

گروه فرهنگی: مسئول مکتب هنری رضوان از برگزاری نمایشگاه «کتابت بندگی» در نگارخانه رضوان و برگزاری کارگاه‌های خوشنویسی، نگارگری و تذهیب در ایام ماه مبارک رمضان در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد.

ماندانا یمینی، مسئول مکتب هنری رضوان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری نمایشگاه «کتابت بندگی» در ایام ماه مبارک رمضان در نگارخانه رضوان خبر داد و افزود: طبق سال گذشته نمایشگاه خوشنویسی آیات قرآن توسط خوشنویسان مطرح استان از هفته اول ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و تا میلاد امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع خط‌های، نستعلیق، شکسته نستعلیق، کوفی، نسخ، ثلث، محقق، ریحان، معلی، و نقاشی خط توسط خوشنویسان نوشته خواهد شد.
مسئول مکتب هنری رضوان در ادامه گفته‌های خود از حضور در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد و بیان کرد: از ششم خردادماه که دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود، مکتب هنری رضوان در سالن نمایشگاه‌های حرم مطهر رضوی(ع)، نمایش آثار قرآنی خوشنویسان و کارگاه‌های خوشنویسی، نگارگری و تذهیب را برگزار خواهد کرد که این نمایشگاه تا 15 خرداد ادامه دارد.
captcha