ویژه‌برنامه «ماه مهربانی» با نگاهی تربیتی و اخلاقی در مشهد
کد خبر: 3602383
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
در ماه رمضان برگزار می‌شود؛

ویژه‌برنامه «ماه مهربانی» با نگاهی تربیتی و اخلاقی در مشهد

گروه فرهنگی: مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد، از ویژه‌برنامه «ماه مهربانی» با رویکردی اخلاقی و تربیتی، در دو بخش در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، «ماه مهربانی» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که هر ساله با رویکرد تربیتی و اخلاقی با نگاهی ویژه به دین برای کودکان و نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضان در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد اجرا می‌شود.
این برنامه که کارشناس محور است، توانسته تأثیر بسیاری بر مخاطب کودک و نوجوان حتی بزرگسال داشته باشد و در ایام ماه مبارک رمضان، لذت شیرین روزه به خصوص برای روزه اولی‌ها را به مخاطبان کودک خود بچشاند.
مرتضی عطاریان، مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا در این باره اظهار کرد: این ویژه برنامه که هر ساله برای گروه سنی کودک و نوجوان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد امسال با رویکردی جدید به صحنه می‌آید.
وی ادامه داد: ویژه برنامه «ماه مهربانی» امسال در دو بخش اجرا خواهد شد که بخش اول آن جزءخوانی قرآن ویژه بزرگسالان است و بخش دوم آن مربوط به کودکان و نوجوانان می‌شود.
عطاریان با بیان اینکه بخش اول ویژه برنامه «ماه مهربانی» از ابتدا ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، افزود: بخش دوم این برنامه به دلیل مصادف شدن ماه مبارک رمضان با ایام امتحانات بچه‌ها در هفته دوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد آیتم‌های نمایش عروسکی، جنگ، مسابقه، روایت را از بخش‌های این ویژه برنامه دانست و ادامه داد: ویژه برنامه‌ای هم برای روزه اولی‌ها در نظر گرفته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه رویکرد جنگ ویژه برنامه «ماه مهربانی» بحث تربیتی و اخلاقی است، اظهار کرد: ما برای کودکان و نوجوانان مباحثی را در قالب جنگ و نمایش شاد با محوریت اخلاق و تربیت برای ماه مبارک رمضان آماده‌ کرده‌ایم تا تأثیرگذاری آن بیشتر باشد و هر روز به یک موضوع پرداخته خواهد شد.
عطاریان با بیان اینکه به منظور ایجاد تشویق و انگیزه به کودکان و نوجوانان هر روز به 20 نفر اهدای جوایز را خواهیم داشت، افزود:  علاوه بر برنامه‌هایی که گفته شد، از بچه‌ها خواسته شد تا با خلاقیت خود، قطعه نمایشی و گروه تواشی به روی صحنه ببرند.
مدیر مجتمع امام خمینی(ره) افزود: در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان نیز بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از دیگر برنامه‌های ما به‌شمار می‌رود.
captcha