کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی کارگاه‌های اوقات فراغت برگزار می‌کند
کد خبر: 3602488
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی کارگاه‌های اوقات فراغت برگزار می‌کند

گروه فرهنگی: مدیر‌کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی از برنامه‌ریزی مراکز فرهنگی ـ هنری این کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و برگزاری کارگاه‌های مختلف در این فصل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان امروز، دوم خردادماه از برنامه‌ریزی مراکز فرهنگی هنری این کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و برگزاری کارگاه‌های مختلف در این فصل خبر داد.
وی‌ گفت: استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های ویژه مراکز کانون در سال گذشته و مطالبات به حق آنان در افزایش این کارگاه‌ها در سال جاری سبب شد تا برنامه‌های گسترده‌ای برای فصل تابستان تدارک دیده شود.
یوسف‌زاده، با اشاره به تنوع و تعدد این کارگاه‌ها تاکید کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای مختلف استان در حال ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای کارگاه‌های تابستان هستند و کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، مهارت‌های پرورش تفکر و خلاقیت، رباتیک، قرآن، بازیگری تئاتر، نویسندگی، کاردستی، نوشتن خلاق، نشریه‌نگاری، نگارگری و تذهیب، موسیقی اُرف و انیمیشن از جمله کارگاه‌هایی هستند که ثبت نام آنها در مراکز فرهنگی هنری کانون آغاز شده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده تاکید کرد: برای والدین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این کارگاه‌ها نیز برنامه‌هایی نظیر نشست‌های تخصصی در موضوعات مختلف و مرتبط با سبک زندگی ایرانی اسلامی در نظر گرفته شده است.
یوسف‌زاده با اشاره به تسهیل در عرضه تولیدات و محصولات فرهنگی کانون نظیر کتاب، سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های فکری تاکید کرد: این موضوع یکی از مطالباتی بود که همیشه خانواده‌ها از کانون داشتند و خوشبختانه با اقداماتی که در سال گذشته انجام شده، امسال محقق گردیده است
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به پرورش فکر و استعداد کودکان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را از جمله اهداف برپایی کارگاه‌های ویژه در مراکز کانون عنوان کرد و در عین حال تصریح نمود: این کارگاه‌ها مختص فصل تابستان نبوده و در طول سال نیز دوام خواهد داشت.
captcha