فعالیت 2 هزار و 190 پایگاه اوقات و فراغت در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3602503
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
علمی خبر داد:

فعالیت 2 هزار و 190 پایگاه اوقات و فراغت در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: امسال 2 هزار و 190 پایگاه اوقات و فراغت برای دانش‌آموزان در تابستان در سطح استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، طاهر علمی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، امروز در جلسه هماهنگی اوقات و فراغت دانش آموزان، گفت: امسال 2 هزار و 190 پایگاه اوقات و فراغت برای گذراندن دانش آموزان در تابستان در سطح استان در نظر گرفته شده است.
وی توسعه کارگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، افزایش مراکز ورزشی اعم از میادین ورزشی، سالن‌های ورزشی، توسعه اردو و بازدید و برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام را از جمله اولویت های این طرح اعلام کرد.
علمی، افزود: در آستانه رحلت امام خمینی(ره) قرار داریم و امام راحل در لباس روحانیت به جهانیان ثابت کرد که با ساده زیستی نیز می توان در دنیا تحول ایجاد کرد.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان ‌شرقی با اشاره به نزدیکی ماه مبارم رمضان، ادامه داد: باید سعی کنیم در این ماه فرصتی فراهم کنیم تا بتوانیم اراده‌های خود را تقویت نماییم و به درک درست از خداوند متعال دست یابیم.
علمی مهمترین بحث در تابستان را دغدغه اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی باید طوری باشد که استعدادهای نهفته دانش آموزان شکوفا شود و این همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها را می‌طلبد.
captcha