رونمایی از قرآن‌های تک حزبی در نمایشگاه بیست و پنجم قرآن کریم
کد خبر: 3602541
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

رونمایی از قرآن‌های تک حزبی در نمایشگاه بیست و پنجم قرآن کریم

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به رونمایی از قرآن های تک حزبی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: این قرآن ها به صورت یک حزب در ۱۲۰ قسمت از سوی سازمان در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: منصور آقامحمدی، مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به رونمایی از قرآن های تک حزبی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: این قرآن ها به صورت یک حزب در 120 قسمت از سوی سازمان دارالقرآن در ایام نمایشگاه منتشر و رونمایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به رواج ختم قرآن به وسیله قرآن های 40 پاره و 60 پاره در مساجد و حسینیه ها و مشکلاتی که این قرآن ها به وجود آورده بودند برای نمونه عدم انتهای آیه در هر صفحه و نا تمام ماندن قرائت و بی احترامی به آیات قرآن سازمان دارالقرآن تصمیم به انتشار قرآن های 120 حزبی شد.
آقامحمدی با اشاره به ویژگی های این قرآن ها اظهار کرد: قرآن های تک حزبی به تعداد حزب های قرآن کریم تقسیم شده و در هر دو صفحه آیه به اتمام می رسد و قرائت کنندگان با برداشتن آنها یک حزب کامل را تلاوت می کنند.
مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه این قرآن ها در یک فونت و خط واحد به چاپ خواهد رسید، تصریح کرد: با توجه به نقطه نظرات کارشناسان قرآنی تصمیم به ساماندهی قرآن های حزبی ناقص مساجد شد و در این راستا قرآن های تک حزبی طراحی شد.
وی تاکید کرد: در صورت چاپ قرآن های تک حزبی تا ایام نمایشگاه بیست و پنجم قرآن کریم این قرآن ها در مراسمی با حضور مسئولان قرآنی رونمایی خواهد شد.
captcha