برگزاری جلسات تفسیر قرآن در دانشگاه تبریز
کد خبر: 3602604
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

برگزاری جلسات تفسیر قرآن در دانشگاه تبریز

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برنامه ها و فعالیت های این نهاد در دانشگاه را تبیین و از اجرای برنامه های متنوع در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌ا‌المللی قرآن(ایکنا) حوزه نوشت: حجت الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز، با اشاره به  فعالیت های صورت گرفته در این نهاد ابراز داشت: سه نشست هم اندیشی با حضور اساتید دانشکده های دانشگاه تبریز از سوی دفتر هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: جایگاه علم و فناوری در سند چشم انداز، جایگاه حقوق شهروندی در انقلاب اسلامی و بررسی جایگاه اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم توسعه از جمله این نشست ها بود که با حضور اساتید دانشکده های اقتصاد، مدیریت و بازرگانی، حقوق و علوم اجتماعی و مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد.
حجت الاسلام انوری با اشاره به اهداف برپایی چنین نشست های در این دانشگاه خاطر نشان کرد: هم اندیشی فرصتی برای استفاده از دانش، ظرفیت ها و همچنین تجربیات اساتید دانشگاه برای رفع و بهبود مشکلات جامعه در عرصه های مختلف است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز در ادامه عنوان کرد: این نهاد حمایت از تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی دانشگاه را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: بر اساس راهبرد فرهنگی برنامه ریزی شده در روزهای گذشته ۱۰ طرح تدوین شده که دانشگاه تبریز در حال اجراست.
حجت الاسلام انوری همچنین با اشاره به برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: جلسه تفسیر قرآن کریم در ماه رمضان در  دانشگاه تبریز برگزار و ویژه برنامه هایی نیز در شب قدر انجام خواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز تاکید کرد: در نیمه دوم ماه رمضان نیز یکی از بزرگان حوزه علمیه به مدت چند شب در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه به سخنرانی خواهد پرداخت.
captcha