جزء خوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج)
کد خبر: 3602621
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

جزء خوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گفت: به منظور بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگی قرآنی، جزء خوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) روستای الوار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: محمد علی اصلانی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد جامع روستای الوار اظهار داشت: این مراسم نورانی هر روز در ماه مبارک رمضان در محل مسجد جامع روستای الوار برگزار می شود.
وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه برای قرائت قرآن کریم در ماه رمضان و ترویج فرهنگ قرآنی، انس و توجه مردم به ویژه  جوانان و نوجوانان به قرآن کریم، بیان داشت: این برنامه قرآنی با شرکت حدود 350 نفر از اهالی روستا اعم از آقایان و خانم ها در طول چهار سال گذشته منشاء خیر و برکات زیادی در روستا شده است.
اصلانی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور تشویق و ترغیب اهالی روستا برای حضور در برنامه، به صورت یک روز در میان قرعه کشی در بین شرکت کنندگان صورت گرفته و جوایزی اهداء می شود.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) در پایان بیان داشت: این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان همه روز از ساعت 19 الی 20:30 عصر با اجرای 25 نفر از قاریان برتر برگزار می شود .
گفتنی است کانون فرهنگی هنری انصار المهدی(عج)  مسجد جامع روستای الوار از توابع شهرستان بستان آباد یکی از کانون های برتر و فعال در طرح قرآنی ربیع القران است.
captcha