اجرای مطلوب نماینده ایران در فینال رشته حفظ مسابقات ترکیه‌+ صوت
کد خبر: 3602630
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

اجرای مطلوب نماینده ایران در فینال رشته حفظ مسابقات ترکیه‌+ صوت

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در رشته حفظ مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه امروز، 2 خردادماه اجرای مرحله فینال خود را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مصطفی اصفهانیان، نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه لحظاتی قبل اجرای خود در مرحله فینال این مسابقات را ارائه کرد.
وی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا، با اشاره به سطح بسیار بالای رشته حفظ این مسابقات،‌ گفت: در مرحله فینال مسابقات نمایندگان 10 کشور به اجرا پرداختند که از 10 نفر پنج نفر بدون غلط اجرا کردند که علاوه بر آن تجوید و صوت و لحن زیبا نیز داشتند. خوشبختانه من نیز اجرایی بدون ایراد حسن حفظی داشتم. 
اصفهانیان اظهار کرد: در مرحله فینال به سه سؤال یک و نیم صفحه‌ای پاسخ دادم که از سوره‌های مبارکه مائده،‌ هود و سبا بود. این مسابقات امروز به پایان می رسد و روز چهارشنبه اختتامیه آن برگزار می‌شود.
یادآور می شود پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه از روز 30 اردیبهشت‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده و روز چهارشنبه سوم خردادماه نیز به پایان خواهد رسید.
همچنین در این دوره از مسابقات ۱۲۰ متسابق از ۶۲ کشور جهان با یکدیگر به رقابت پرداختند. این مسابقات در شهر استانبول و در مسجد فاتح برگزار می‌شود.
در ادامه اجرای مرحله فینال مصطفی اصفهانیان بارگذاری شده است.
کد
دریافت
captcha