فرهنگ ناب جهاد و شهادت ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3602641
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
فرماندار املش:

فرهنگ ناب جهاد و شهادت ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: محمودی با بیان اینکه همگان باید از فرهنگ ناب جهاد و شهادت بگویند، تصریح کرد: این فرهنگ که ضامن بقای نظام مقدس و خونبهای جمهوری اسلامی است، نباید فراموش شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش امروز، 2 خرداد در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، از حضور پرشور و شعور ملت بزرگ ایران و مردم فهمیم و آگاه شهرستان املش پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور با شکوه مردم پای صندوق های رای موجب تحکیم اقتدار انقلاب و نظام شد.

وی افزود: ما این انتخاب را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و منتخب مردم تبریک می گوییم.

فرماندار املش اظهار کرد: قطعا انتخاب مجدد منتخب ملت منجر به ارائه خلاقیتها، نوآوری ها و طرح هایی می گردد که بتواند قاطع تر، چابک تر و مصمم تر با درایت و تیزهوشی در عرصه های نظری و عملی ظاهر شویم و این امر در حوزه شهرستانی نیز بدون شک محقق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش همچنین متذکر شد: ما معتقد هستیم باید با ارائه طرح های مهمتر و حیاتی تر در جهت تحکیم اقتصاد بالنده و پویا ذیل اقتصاد مقاومتی گام های موثرتری برداریم.

محمودی با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: حماسه سوم خرداد که مقارن هست با فتح خرمشهر که نماد مقاومت، استقامت و پایمردی مردم متدین و انقلابی ایران خصوصا مردم خطه خوزستان ایران است، با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و دلاورمردی های ارتشیان، سپاهیان و بسیجیان جان برکف رقم خورد.

وی عنوان کرد: حیات نورانی و مشی حضرت امام با آن روح صمدانی باعث ایجاد شور، ایمان و صلابت و اطمینان قلبی برای همه رزمندگان در سختترین میادین نبرد شد و پیروزی های شگرف در تاریخ جنگ ها را به ارمغان آورد.

فرماندار املش خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه همه ما این است که به اشاعه تفکر بسیج که تضمین کننده آرمان های امام، رهبری، نظام و انقلاب است، بپردازیم. پدران و مادران برای فرزندان خود، معلمان برای دانش آموزان و اساتید دانشگاه ها برای دانشجویان باید از فرهنگ ناب جهاد و شهادت بگویند تا این فرهنگ که ضامن بقای نظام مقدس و خونبهای جمهوری اسلامی است، فراموش نشود.

captcha