دوره آموزشی بهار قرآن در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)
کد خبر: 3602644
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

دوره آموزشی بهار قرآن در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزشی بهار قرآن ویژه کارکنان و خانواده بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) افتخار دارد با برگزاری دوره‌ای آموزشی با همکاری سامانه آموزش الکترونیکی حامیم در ایام ماه مبارک رمضان امسال، زمینه انس بیشتر کارکنان و خانواده آنان با قرآن کریم و یادگیری بهتر نماز را فراهم آورد.
وی ادامه داد: در این دوره که با همکاری سامانه آموزش الکترونیکی حامیم و از طریق شبکه اینترنت برگزار می‌شود. هر یک از کارکنان به همراه اعضای خانواده می‌توانند با قرائت آیاتی از قرآن و پخش‌هایی از الفاظ نماز، علاوه بر اجر معنوی از امتیازات و جوایز آن نیز بهره‌مند کردند.
علاقه‌مندان برای شرکت در دوره مراحل می‌توانند عدد یک را به شماره 3000722716  پیامک کنند و از میان برنامه‌های ارائه شده یک یا هر دو برنامه «نماز بهتر» و «تلاوت بهتر» را نصب کنند. براساس راهنمای این برنامه‌ها پس از شنیدن نمونه صحیح، عبارت‌های تعیین شده را بخوانید و صدایتان را ارسال کنید.
در صورتی که سامانه از قرائت متقاضیان اشکالی گرفت، با مشاوره فیلم‌های آموزشی آن اشکال را رفع کنند و دوباره صدایشان را بفرستند. با دریافت تأییدیه هر سطح، سطح بالاتر در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا بتوانند مراحل آموزش خود را تکمیل کنند.
همچنین به رسم یادبود هدایا و جوایزی به کارکنان و خانواده‌ها از طریق قرعه‌کشی اهدا خواهد شد. از آنجا که هر یک از این برنامه‌ها پنج سطح دارد، شرکت‌کنندگان می‌توانند با گذراندن سطوح بیشتری از هر برنامه امتیاز خود را افزایش دهند تا از شانس بیشتری در قرعه‌کشی برخوردار شوند.
علاقه‌مندان تا چهارم تیرماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند. همچنین هر کدام از اعضای خانواده می‌توانند به صورت جداگانه در این برنامه‌ها ثبت نام و در مسابقه شرکت کنند و برنامه «نماز بهتر» برای آموزش نماز و برنامه «تلاوت بهتر» برای آموزش روان‌خوانی قرآنی در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کدام از این برنامه‌ها و یا در هر دوی آنها شرکت کنند.
علاوه بر بخش تعیین سطح، در این برنامه‌ها جلسات آموزشی همراه با آزمون نیز وجود دارد که می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است، بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بلوار میرداماد، خیابان رشید یاسمی قرار دارد. همچنین  کارکنان این بیمارستان و خانواده‌های آنها برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88884040 تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۳
0
0
برگزاری این دوره‌ها افزایش یابد و موجب جذب علاقمندان بیشتری به این دوره‌ها می‌شود
captcha