مشاركت پرشور مردم در انتخابات بهترين پدافند غيرعامل است
کد خبر: 3602654
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

مشاركت پرشور مردم در انتخابات بهترين پدافند غيرعامل است

گروه اجتماعی: مديركل پدافند غيرعامل استانداری يزد گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، بهترين پدافند غيرعامل و موجب افزايش اقتدار و پايداری ملی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدصادق طهماسبی، مديركل پدافند غيرعامل استانداری یزد صبح امروز در نشست آموزشی پدافند غیرعامل زيستی ضمن گراميداشت مناسبت‌های ماه خرداد اظهار کرد: حضور گسترده و بيش از 41 ميليوني مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مشاركت بيش از 93 درصدي مردم استان نشان از مشاركت پرشور و شعور و اتحاد و انسجام ملي است كه می‌توان از آن به‌عنوان بهترين پدافند غيرعامل یادکرد.
دبير شورای پدافند استان یزد ادامه داد: اين وحدت و مشاركت بالا موجب افزايش اقتدار جمهوري اسلامي ايران، پايداري ملي و تداوم انقلاب اسلامي می‌شود و سد محكمي در برابر چشم طمع و توطئه‌های دشمنان خارجي و داخلي است.
وی افزود: بنا به فرمايش مقام معظم رهبري برنده اصلي اين انتخابات مردم و جمهوري اسلامي است و از اين به بعد همه بايد براي عزت و سربلندي کشور تلاش كنند.
طهماسبی یادآور شد: دشمنان انقلاب آن‌قدر كه از وحدت و همدلي ملت ایران می‌ترسند از قدرت نظامي و هسته‌ای ما هراس ندارند زيرا حضور مردم درصحنه و در شرايط حساس و پرآشوبی كه كشورهاي همسايه ايران در آن هستند، معادلات را تغيير می‌دهد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نيز مردم ما با دست‌خالی اما باایمان و اعتقادی راسخ و تحت هدايت حضرت امام خميني (ره) بر دشمن بعثي عراق كه از حمایت اكثريت قدرت‌های جهانی برخوردار بود غلبه كرد و اين مهم با حضور مردم و به بركت خون شهداي انقلاب به دست آمد.
طهماسبی در بخش ديگری از سخنان خود حفاظت از جان و سلامت مردم به‌عنوان سرمایه‌های انساني را مهم‌ترین هدف و راهبرد پدافند زيستي دانست و گفت: پدافند زيستي را مردم محور و انسان پايه تعريف می‌کنند و با توجه به تغيير روش دشمنان در آسيب زدن به كشور و تهدیدها هرچه درزمینه پدافند غيرعامل زيستي كار شود، كم است و ضروري است صداوسیما و رسانه‌های مكتوب و مجازي نسبت به اهميت موضوع پدافند غيرعامل به‌ویژه در حوزه زيستي در جامعه فرهنگ‌سازی كنند.
دبير شوراي پدافند استان افزود: خوشبختانه با افتتاح نخستين مركز ملي آموزش و مهارت‌آموزی پدافند غيرعامل (CBRNE) در استان يزد اقدامات خوبي در حوزه آموزشي انجام‌شده است و اين مركز پتانسيل بسيار خوبي براي آموزش نيروهاي امدادی، عملياتي و كارشناسان و رابطان پدافند غيرعامل استان و كشور دارد.
منبع: استانداری یزد
captcha