محوریت برنامه‌های مساجد در ماه مبارک رمضان نوآوری و نشاط دینی
کد خبر: 3602655
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
حجت‌الاسلام دهقان مطرح کرد:

محوریت برنامه‌های مساجد در ماه مبارک رمضان نوآوری و نشاط دینی

گروه معارف: استاد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رمضان بهترین زمان رشد و سیر معنوی است، گفت: در این راستا لازم است تا برنامه مساجد در ماه مبارک رمضان نوآوری از نوآوری و نشاط برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام عباس دهقان، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین زمان رشد و سیر معنوی است، گفت: با توجه به‌حضور بیشتر مردم در مساجد در ماه مبارک رمضان لازم است تا با برگزاری برنامه‌های معنوی مختلف زمینه تقویت اعتقادات دینی مردم فراهم شود.
وی بر لزوم تنظیم برنامه‌های زندگی براساس قرآن تأکید کرد و افزود: امور روزمره و تنظیم چشم‌انداز راهبردی برای زندگی خانوادگی از منظر قرآن باید در ماه نزول قرآن در مساجد بدان توجه شود.
لزوم ارائه برنامه‌های جذاب در ماه مبارک رمضان
حجت‌الاسلام دهقان اظهار کرد: سخنرانی‌های این ماه با موضوعات جذاب و پرشور باشد تا حضور جوانان در مساجد تقویت شود.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی بر ارائه برنامه‌های جذاب به‌ویژه برای قشر جوان در مساجد تأکید کرد و گفت: برنامه‌های این ایام مختصر و مفید باشد و به نیاز مخاطبان توجه شود و مطابق با آن‌ها برنامه‌ریزی انجام گیرد.
وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان با نوآوری و تدارک برنامه‌های جذاب شور و نشاط دینی بیشتری داشته باشد تا بتواند گروه‌های مختلف را بیش از پیش به مساجد جذب کند.
captcha