بازی موبایلی خاک منتشر شد+ دانلود
کد خبر: 3602819
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

بازی موبایلی خاک منتشر شد+ دانلود

گروه شبکه‌های اجتماعی: بازی موبایلی خاک محصول مشترک از سازمان فضای مجازی سراج و استودیو گونایی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازی موبایلی خاک، یک بازی اکشن ماجرایی برای پلتفرم موبایل است که با کیفیت خیره کننده و با حجم بسیار پایین ساخته و منتشر شد.

بازی موبایلی خاک، محصولی مشترک از سازمان فضای مجازی سراج و استودیو گونای است که با شروع خرداد ماه 1396 منتشر و در اختیار گیمرها قرار گرفته است.

رد نشود//بازی موبایلی خاک منتشر شد+ دانلود

کیوان (بازیباز) با دوستش رضا برای کمک به مردم گرفتار و مجروح شده در منطقه‌ای جنگی که محل درگیر با تروریست‌هاست در حلقه محاصره تروریست‌ها قرار می‌گیرند. بازی با فرار این دو از دست تروریست‌ها شروع می‌شود. این دو با کمک هم (و فداکاری‌هایی که رضا برای نجاتش انجام می‌دهد موفق به فرار از ساختمان می‌شوند، در نهایت طی درگیری‌هایی که اتفاق می‌افتد، رضا مورد اصابت تیر قرار می‌گیرد و کیوان نیز موفق به فرار از دست آنان می‌شود. کیوان طی مراحل تعقیب و گریز، درگیری تن به تن و مسلحانه و همکاری با اسیری محلی که از جایی دیگر با او همراه می‌شود، موفق می‌شوند خود را به مقصدی که قرار بوده هلیکوپتری برای نجات بازماندگان به انجا اعزام شود، برسانند.

رد نشود//بازی موبایلی خاک منتشر شد+ دانلود

در نهایت در لحظه‌ای که هلیکوپتر آماده برخاستن می‌شود، تلفن همراه کیوان زنگ می‌خورد. وی با پاسخ دادن به آن متوجه می‌شود، دوستش که در ابتدای بازی باهم بودند زنده است و در دستان تروریست‌ها به دام افتاده و با دست یافتن به تلفنی به او زنگ زده است...

کاربران برای دریافت این بازی موبایلی می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۹
0
0
باید نظارت دقیقی بر ساخت این نرم افزارها صورت گیرد
captcha