کمپین مسلمانان منچستر برای همدردی با خانواده‌های قربانیان داعش
کد خبر: 3602938
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

کمپین مسلمانان منچستر برای همدردی با خانواده‌های قربانیان داعش

گروه بین‌الملل: پس از آنکه گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی دوشنبه شب به کنسرتی در منچستر را بر عهده گرفت، مسلمانان انگلیسی ضمن محکوم کردن این جنایت، کمپین «اتحاد مسلمانان برای منچستر» را راه‌اندازی کردند.

انگلیسی/ کمپین مسلمانان منچستر برای همدردی با خانواده‌های قربانیان داعش

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «FastCompany»، حمله منچستر جدیدترین حمله جنایتکارانه داعش است که از سال 2014 تاکنون در بیش از صدها حمله علیه 29 کشور جهان داشته است.

مسلمانان انگلیس پس از حادثه منچستر در قالب این کمپین با صدور پیامی با قربانیان این گروه تروریستی که به صورت واضحی نماینده ارزش‌های اسلامی نیستند، همدردی کردند.

کمپین اتحاد مسلمانان برای منچستر از سوی مرکز میراث مسلمانان بریتانیا با حمایت ائتلاف سازمان‌های فرهنگی و حقوقی اسلامی از جمله فدراسیون جمعیت‌های اسلامی دانشجویی، جمعیت اسلامی بریتانیا و آکادمی بریتانیایی مطالعات قرآنی آغاز به کار کرد.

این کمپین با هدف اعلام همدردی و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای خانواده‌های قربانیان آغاز شد.

این کمپین اعلام کرد: امیدواریم که بتوانیم با خیر به شر پاسخ دهیم. مطابق آموزه‌های دین ما قوی‌ترین پیام محبت و همدردی از طریق عمل است. پیامبر (ص) می‌فرماید: به مردم رحم کنید تا کسی که در آسمان‌ها است به شما رحم کند و قرآن به ما می‌آموزد که بدی را با بهتر پاسخ دهیم.

captcha