جزئیات سومین روز اجرای قرآنی کاروان اعزامی نزاجا به مناطق عملیات جنوب و جنوب غرب
کد خبر: 3602944
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

جزئیات سومین روز اجرای قرآنی کاروان اعزامی نزاجا به مناطق عملیات جنوب و جنوب غرب

گروه جلسات و محافل: جزئیات سومین روز اجرای قرآنی کاروان اعزامی نزاجا به مناطق عملیات جنوب و جنوب غرب اعلام شد.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: هفت محفل انس با قرآن طی روز گذشته، دوم خردادماه در مناطق عملیاتی و یگان‌های دزفول، اندیمشک، نقاط مرزی و شمال شرق خوزستان و در یگان‌های اهواز و جنوب غرب خوزستان با حضور دو کاروان از سوی دارالقرآن نزاجا برگزار شد.
وی ادامه داد: طی این محافل نیز کاروانی متشکل از از سروان اسماعیل فیضی به عنوان مجری، سروان ابوالفضل قدیانی، ستوان سوم وظیفه جواد سبزبان از قاریان ممتاز نزاجا و قاری ممتاز استان خراسان جنوبی و سروان علی‌اکبر گلاب‌زایی، حافظ کل قرآن در میان کارکنان تیپ 292 از ساعت 7 تا 9 صبح، در نمازخانه پادگان پشتیبانی منطقه 6 جنوب غرب نیروی زمینی(دزفول) از ساعت 10 تا 11:30 برگزار شد.
کشتگر با اشاره به محافلی که عصر روز گذشته، دوم خردادماه تشکیل شد، اظهار کرد: همچنین محفل قرآنی نیز در آمادگاه دو کوهه از ساعت 12 تا 13:30 و محفل دیگری نیز در یکی از مساجد شهر شوشتر با حضور خانواده‌ها و مسئولان پس از اقامه نماز مغرب و عشا و همچنین در تیپ 45 شوشتر با اجرای کاروان اعزامی برگزار شد.
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی اضافه کرد: همچنین کاروان دیگری از نزاجا که متشکل از ستوان یکم نایبعلی عبدالهی، سرگرد مهدی سعادت و گروهبان یکم وظیفه حامد خدابخشی از قراء نزاجا و محمد احراری، پیشکسوت و حافظ کل قرآن کشورمان است به یگان‌های اهواز و جنوب غرب خوزستان اعزام شدند.
وی بیان کرد: این کاروان طی روز گذشته در لشکر 92 کارکنان تیپ 192 از ساعت 7 تا 8:30 صبح، در مسجد قرارگاه م .ح .غ ویژه کارکنان پایور و وظیفه و همچنین خانواده‌های کوی سازمانی شهید قاسمی تیپ 192 برپا شد.
کشتگر اظهار کرد: همچنین محفل دیگری با عنوان «ترتیل نور» نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرائت حامد خدابخشی و نایبعلی عبدالهی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و در ادامه محمد احراری به ارائه محفوظات پرداخت و سپس مهدی سعادت به عنوان آخرین قاری به تلاوت قرآن در مسجد‌النبی(ص) شهر اهواز در جمع نمازگزاران و کارکنان و خانواده‌های تیپ 192 زرهی برگزار شد.
وی عنوان کرد: همچنین صبح امروز نیز محفل دیگری در پادگان حمید برگزار شد که طی آن حجت‌الاسلام خسرو جاوید فر، مسئول آموزش عقیدتی ـ سیاسی تیپ 192 زرهی و سرگرد رضا کریمی، جانشین فرماندهی 151 پادگان حمید به بیان تاریخچه تأسییس گردان 151 و موفقیت‌های این ارگان پرداخت.
captcha