شوراها با دولت همدل و همگام باشند
کد خبر: 3602951
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
معاون استاندار خراسان شمالی:

شوراها با دولت همدل و همگام باشند

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بعد از انتخابات، رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شده است، گفت: شوراها در جهت توسعه با دولت همدل و همگام باشند.

محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در  گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در دنیا با مردم است، اظهار کرد: ملت قدرشناس ایران بار دیگر درانتخابات ثابت کرد که پشتیبان نظام است و در این راستا با همدلی شوراها، مجلس و دولت، مسیر توسعه زودتر طی می شود.
وی ادامه داد: امروز مردم ما نظام اسلامی را از خود می دانند و خود ملت تعیین کننده سرنوشتش است.
وی با بیان اینکه ملت ایران راه را به مدت چهار سال برای امید، اقتدار و عقلانیت هموار کردند، خاطرنشان کرد: امید است با همراهی شوراها در مسیر اعتدال و عقلانیت و همگامی با دولت و ریاست جمهوری، کمک کنیم که کشور هرچه سریع تر مسیر رشد را طی کرده و مشکلات هرچه زودتر حل شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مسئولان امروز باید خود را موظف به پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آن ها بدانند و یادشان نرود که دوران رقابت ها پایان یافته است.
ایرانی اظهار کرد: امروز همه ملت ایران صد در صد ملتی متحد و ید واحده است و کسی نمی تواند این پیوند عمیق را از هم جدا کند.
وی تصریح کرد: ملت ایران امروز همگام با رئیس جمهور به ادامه راه موفقیت رای داده است و یه بیگانگان اجازه نمی دهد که کشور جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست بخوانند.
وی یادآور شد: آن ها خود تروریست پرورند و فقط شعار می دهند اما در عمل با تفرقه افکنی میان کشورهای مسلمان، به دنبال فروش تسلیحات نظامی و منافع مالی خود هستند
captcha