حضور 200 متسابق کرمانشاهی در مسابقات قرآن ورزش و جوانان
کد خبر: 3602972
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

حضور 200 متسابق کرمانشاهی در مسابقات قرآن ورزش و جوانان

گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور 200 متسابق برگزار می‌شود.

فاطمه حاتمی، کارشناس امور فرهنگی و امور جوانان اداره‌‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، در تاریخ 4 خردادماه در مجتمع فرهنگی ـ رفاهی بعثت به نشانی روبروی ترمینال شهید کاویانی برگزار می‌شود.

‌وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 200 نفر در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان، از 14 شهرستان استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که بیشترین شرکت کنندگان در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم است.

کارشناس امور فرهنگی و امور جوانان اداره‌‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه با تأکید بر اینکه این مسابقات با همکاری مؤسسه قرآنی مردم‌نهاد اعجازالقرآن برگزار می‌شود، گفت: متسابقین در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حاتمی به اسامی داوران اشاره کرد و تصریح کرد: در بخش آقایان کیوان حسینی، محمد رضا ابوطالبی، بهزاد رهروان، مصطفی محسنی و در بخش بانوان معصومه کهریزی، لیلا بایست، فریبا زارعی داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه که با حضور سعیدی رشیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان و حامد شمیم ناظر مسابقات آغاز می‌شود، ابوطالبی قاری ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازد و مراسم اختتامیه نیز در ساعت 15 در همان مکان انجام می‌شود.
captcha