حضور گسترده مردم در انتخابات نقش بازدارندگی دارد
کد خبر: 3602974
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
سید رضا اکرمی:

حضور گسترده مردم در انتخابات نقش بازدارندگی دارد

گروه سیاسی: عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش بازدارنده و اقتدار آفرین مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: نمایش این حضور میلیونی در فضای عمومی جهان اجازه نمی‌دهد در قالب ایران‌هراسی بتوان یک اجماع منطقه‌ای و جهانی علیه ایران ایجاد کرد.‌

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره نقش مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری در برهم زدن توطئه ایران‌هراسی امریکا و عربستان به ویژه در سفر ترامپ به ریاض و تقویت اقتدار و مصونیت کشور گفت: قرآن کریم یک آیه دارد که در حقیقت یک قاعده همیشگی برای جامعه اسلامی است؛ «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ»، هر چه می‌توانید خود را از نظر فرهنگی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی، سیاسی و ... قوی و نیرومند کنید و آماده باشید تا دشمن خواب‌های آشفته نبیند و خیال‌های بیهوده به ذهنش خطور نکند.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از آن موارد است که نقش بازدارندگی برای کشور دارد و لذا باید تلاش کرد مشارکت در آن بالا باشد تا از این طریق اقتدار نظام و کشور به رخ دشمن کشیده شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: دشمن وقتی می‌بیند بالای 40 میلیون نفر برای سی و ششمین بار به صحنه آمدند و ساعات طولانی برای رأی دادن در صف منتظر ماندند قطعا تأثیر می‌گیرد و نمی‌تواند به راحتی توطئه‌چینی کند و به فکر برهم زدن انسجام و وحدت کشور بیفتد.

اکرمی اظهار کرد: دشمن هرگاه انسجام، اتحاد و اتفاق ملت ما را دیده است عقب‌نشینی کرده و خیال باطل نکرده است. قطعا آمادگی ملت از طریق حضور در انتخابات و نمایش این حضور میلیونی در فضای عمومی جهان محاسبات دشمن را تغییر می‌دهد و اجازه نمی‌دهد در قالب ایران‌هراسی بتوان یک اجماع منطقه‌ای و جهانی علیه ایران ایجاد کرد.‌
captcha