ثبت نام کلاس‌های تابستانی شعبه مارلیک معجزه جاوید
کد خبر: 3603021
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲

ثبت نام کلاس‌های تابستانی شعبه مارلیک معجزه جاوید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: از علاقه‌مندان به حضور در کلاس‌های تابستانی شعبه مارلیک مؤسسه معجزه جاوید ثبت نام می‌شود.

عقیل‌وطن‌دوست، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مؤسسه معجزه جاوید در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌هایی چون روخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ خردسالان و بزرگسالان، احکام و اخلاق و مهدویت، سیری در نهج‌البلاغه طی ایام تابستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برپایی کارگاه سبک زندگی اسلامی، ادامه داد: همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری چون نقاشی، طراحی، سفال‌گری، زبان‌انگلیسی همراه با اعطای مدرک از آموزشگاه زبان، مشاوره و فرزندپروری نیز ویژه علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
وطن‌دوست با اشاره به اینکه دوره‌های فوق ویژه بانوان بزرگسال و دختران است، عنوان کرد: در کنار این کلاس‌ها نیز دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی کریم همرماه با آموزش روش‌های تدریس، قواعد قرآنی به روش بازی، قصه، سرود و نفاشی، آموزش سوره، آیات و احادیث کاربردی، آموزش شعر و بازی‌های مخصوص پیش‌دبستانی و آموزش حروف الفیا به روش داستان ویژه بانوان دیپلم و بالاتر برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شعبه ماربیک مؤسسه معجزه جاوید در خیابان دکتر حسابی، نبش کوچه درمانگاه امیر، جنب تره بار میوه  قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۶۵۱۹۰۷۶۷ تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹
0
0
برپایی این دوره‌ها افزایش یابد
captcha