بیان تفسیر سوره حدید در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3603036
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲

بیان تفسیر سوره حدید در ماه مبارک رمضان

گروه شهرستان‌ها: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهار کرد: تفسیر سوره حدید در ماه مبارک امسال، توسط ائمه جمعه دیار سربداران و بیش از 140 نفر از مبلغان اعزامی به روستاها و شهرها برای مردم بیان خواهد شد.

مصطفی رحیمی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با ابراز اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری ترویج تفسیر و حفظ سوره حدید از برنامه‌های این اداره است، گفت: در این طرح پنج امام جمعه و 140 روحانی مبلغ دینی شرکت دارند.
وی با اشاره به اینکه در این سوره مدنی، مومنان تشویق به انفاق در راه خدا شده‌اند، ادامه داد: در این طرح قرآن، هر روز تفسیر این سوره قرآنی توسط امام جمعه شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، داورزن، روداب، داورزن و مبلغین اعزامی در مساجد و اماکن تعیین شده برای روزه داران بیان خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در شش آیه اول این سوره به صفات و افعال خداوند سبحان از جمله خالقیت، حکمت و قدرت اشاره شده است، تصریح کرد: در پایان ماه پر برکت رمضان از افرادی که در این جلسات تفسیر قرآن شرکت کرده‌اند و حافظانی که این سوره را حفظ کنند، آزمون گرفته خواهد شد.
وی افزود: بعد از یک ماه عبادت و بندگی خدا به 10 نفر از متسابقین جوایزی اهدا خواهد شد.
captcha