برگزاری همایش سفیران آسمانی در همدان
کد خبر: 3603058
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

برگزاری همایش سفیران آسمانی در همدان

گروه اجتماعی: مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: همایش آموزشی سفیران آسمانی، چهارم خرداد ماه با حضور بیش از 60 تن از ائمه جماعات مساجد، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد اقامه نماز در همدان برگزار می‌شود.

هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: همایش آموزشی سفیران آسمانی، چهارم خرداد ماه با حضور بیش از 60 تن از ائمه جماعات مساجد، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد اقامه نماز در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش یک روزه به صورت کارگاه آموزشی با دو محور مهدویت و نماز با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین نصوری معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

فیض منش اضافه کرد: حرکت در احیای کارکرد‌های مسجد طراز اسلامی، آشنایی با معارف نماز و مهدویت و توان پاسخگویی به شبهات در این حوزه، تقویت و ایجاد توانایی در برقراری ارتباط بهتر با افراد اهل مسجد جهت جذب حداکثری، توانمندسازی ائمه جماعات در پاسخگویی به شبهات نمازگزاران و به ویژه نسل نوجوانان و جوانان در خصوص مهدویت مهمترین اهداف این همایش است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با تأکید براینکه آموزش معارف مهدویت و نماز از اصول اساسی انگیزشی حضور نوجوانان و جوانان در مساجد است، عنوان کرد: دوره آموزشی سفیران آسمانی با محوریت نماز و مهدویت با هدف گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه و تبلیغ مهدویت برگزار می‌شود.

captcha