مراسم گراميداشت فتح خرمشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای قم برگزار شد
کد خبر: 3603126
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

مراسم گراميداشت فتح خرمشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای قم برگزار شد

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز فتح خرمشهر، به همت شورای هماهنگی بسيج دانشگاه فنی و حرفه ای پسران قم و با همکاری امور فرهنگی و همچنین سایر بخش های دانشگاه، مراسم گراميداشت سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر در محل سالن همایش های دانشکده برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، در اين نشست صمیمی كه جمعي از اساتيد ، دانشجویان ، مسئولين دانشگاه و همچنین جناب آقای شفیعی جانشین بسیج اساتید استان قم و شعبانیان فرمانده حوزه 3 بسیج کارکنان حضور داشتند، سردار جانباز دلاور جواد عزیزی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و همچنین فرمانده محور خرمشهر و جانشین شهید جهان آرا به ارائه نكاتي از ويژگي ها و خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.
وي با بيان اينكه در دوران دفاع مقدس افراد بسياري از جان ومال خود گذشتند و در دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي ومكتب اهل بيت و كيان اسلام  و مرز بوم خود جنگيدند اظهارداشت: اينها  در زمان خويش براي شيعيان افتخاري را رقم زدند كه ميتواند الگويي براي خيلي ازجوامع باشد.
مراسم گراميداشت فتح خرمشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای قم برگزار شد
سردار عزیزی با بيان اينكه كسي در دوران جنگ آنها را وادار نكرده بود كه در جبهه هاي جنگ و دفاع از شهر و وطن خویش به نبرد بپردازند گفت: ايمان و اخلاص و ارادتي كه انها به سيره اهل بيت داشتند و همچنین جانفشانی که برای ملت و میهن داشتند، باعث شد تا به فرمان رهبر زمان خود لبيك گفته و حضور موثر پيدا كردند و در اين راه نيز جانفشاني و ايثار کردند.
وي با بيان اينكه وحدت يكي از عوامل پيروزي ما در دوران دفاع مقدس بود افزود: اكنون وظيفه ما است كه پيرو راه شهداء باشيم و مردم مظلوم خرمشهر را بیش از پیش دریابیم و در راستاي آرمان هاي شهداء بيش از گذشته گام برداريم.
در ادامه نيز کلیپی از دوران دفاع مقدس به نمایش درآمد که به یاد شهید جهان آرا سروده شده بود؛ متن این مداحی زیبا را نیز سردار عزیزی در اولین سالگرد شهید جهان آرا در مهر 1361 سروده است.
captcha