اعلام آخرین مهلت نام‌نویسی دوره تابستانه منهج‌الحیات بندرکنگ
کد خبر: 3603130
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

اعلام آخرین مهلت نام‌نویسی دوره تابستانه منهج‌الحیات بندرکنگ

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های تابستانه مؤسسه منهج‌الحیات بندرکنگ چهارم خردادماه اعلام شد.

منصور حسونی، مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت نام کلاس‌های قرآنی این مؤسسه که از  ابتدای خردادماه آغاز شده بود، پنج‌شنبه، چهارم خردادماه به اتمام می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های فوق ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود، ادامه داد: دختران از مقطع اول تا ششم ابتدایی و پسران از مقطع اول تا نهم می‌توانند با مراجعه به مؤسسه به صورت حضوری و یا تماس تلفنی از ساعت 17 تا 19 در دوره‌های فوق نام‌نویسی کنند.
حسونی با اشاره به زمان آغاز کلاس‌ها(مکتب‌خانه)، اظهار کرد: مرحله نخست مکتب‌خانه ویژه پسران از ساعت 14 تا 16 و ویژه بانوان از ساعت 16 تا 18 و مرحله دوم مکتب‌خانه پس از ماه مبارک رمضان و ویژه اقایان از ساعت 9 تا 13 و ویژه بانوان از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود.
وی افزود: در کنار دوره‌ها و کلاس‌های مکتب‌خانه برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و مسابقات و اردوهای علمی ـ آموزشی در نظر گرفته شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ اضافه کرد: علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌ها و فعالیت‌های مؤسسه می‌توانند با شماره ۰۷۶۴۴۲۳5418 تماس بگیرند.یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ در میدان انقلاب، پشت پارک ملت درمنزل زنده یاد ملاعبدالسلام قاضی‌زاده واقع شده است.
captcha