اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3603206
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
حجت‌الاسلام حمیدی خبر داد:

اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در ماه مبارک رمضان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی در ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه گفت: این معاونت برای ماه مبارک رمضان صدها ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در دستور کار دارد که  برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در مناطق دوازده گانه شهرداری تبریز، برگزاری همایش سحر اولی‌ها و تجلیل از نوروزه داران در مناطق دوازده گانه، اجرای طرح سلامت معنوی و خیمه های معرفت در پارک‌های محلات مناطق از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام ماه مبارک رمضان است.
وی، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق دوازده گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ویژه این ماه برای پرسنل شهرداری و با حضور کارشناسان مذهبی و روحانیون برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در راستای تکریم مناسبت‌های ویژه این ماه از قبیل ولادت امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع)، شب‌های احیا، روز قدس و عید فطر و بخش دیگر در قالب اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در محلات و مناطق دوازده گانه پیش بینی شده است.
حجت‌الاسلام حمیدی، راه‌اندازی کرسی‌های پاسخ به سوالات شرعی در مراکز فرهنگی شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم ختم قرآن در مساجد و مراکز اجتماعی و فرهنگی شهرداری و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله مسابقه احکام روزه، مسابقه سفره آرایی در مراکز فرهنگی شهرداری را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این ماه مبارک عنوان کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: شهرداری تبریز با اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و برنامه‌های فضاسازی شهری ، تلاش گسترده خود را برای تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهر و در بین شهروندان به کار گرفته است.
وی در پایان گفت: امیدواریم با بسیج تمامی امکانات موجود، فضای معنوی را در شهر تبریز برای شهروندان فهیم و مومن و خدادوست فراهم کنیم تا همه از برکات و نعمات این ماه بزرگ نهایت استفاده و بهره‌مندی را ببرند
captcha