تربیت 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی
کد خبر: 3603249
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
حجت‌الاسلام بهرامي داد؛

تربیت 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه نیروی انتظامی، گفت: ناجا سازمان برتر و پیش رو در ترویج فرهنگ قرآنی در بین نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامي، امروز در جلسه بصیرت دینی کارکنان نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: عمل به آموزه‌های دینی ضامن سعادت دنیا و آخرت است، اگر به دنبال عاقبت بخیری هستیم، راهی جز تمسک به ارزش‌های الهی نیست.
وی با تأکید بر این‌که ترویج احکام دینی و فرهنگ اسلامی یکی از وظایف کارگزاران نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: مهجوریت قرآن در جوامع اسلامی یکی از تأسف‌بارترین مسائلی است که مسلمانان مبتلا به آن هستند، باید دانست که قرآن برنامه زندگی سعادتمند و منشور تعالی جامعه بشری است.
حجت‌الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت‌های قرآنی نیروی انتظامی کشور در سال‌های گذشته گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، نیروی انتظامی نیز وظیفه خود دانست تا در راستای تحقق این رهنمود مهم معظم‌له گام بردارد.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان این‌که تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه ناجا نشان از توجه و اهتمام فرماندهان و مسئولان به امور قرآنی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نه تنها یک نیروی نظامی، امنیتی و صیانتی است، بلکه در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی نیز عملکرد قابل توجهی دارد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت کارکنان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: حضور با بصیرت و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب کرده و صلابت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان داد.
حجت‌الاسلام بهرامي همچنین با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و استفاده از این ماه در خودسازی و تهذیب نفس،اظهار داشت: استفاده از فرصت ها هنر است و انسان باید قدر آن را بداند و از فیوضات ماه مبارک رمضان نهایت استفاده و بهره را ببرد.
captcha