برنامه‌های ماه رمضان اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم تشریح شد
کد خبر: 3603269
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

برنامه‌های ماه رمضان اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم تشریح شد

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی رباط کریم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اداره را در ماه مبارک رمضان شرح داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام هدایتی، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اداره را در ماه مبارک رمضان شرح داد.
این مسئول اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، این اداره برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی را با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مساجد، هیئت‌های مذهبی و روحانیون مستقر سطح شهرستان برگزار می‌کند.
وی، ادامه داد: اعزام مبلغ و مبلغه دینی به نقاط مختلف، برگزاری گفتمان‌های دینی، ختم قرآن کریم در مساجد، برگزاری کلاس‌های روخوانی و روخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن کریم از برنامه‌های این ماه الهی است.
هدایتی، یادآور شد: طرح با قرآن در رمضان همراه با بیان مفاهیم و تفسیر از دیگر برنامه تبلیغات اسلامی در ماه رمضان است که در مسجد و حسینیه امیرالمؤمنین(ع) نصیرشهر برگزار می‌شود.
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی رباط کریم، اضافه کرد: آموزش قرائت صحیح نماز و احکام، برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع)، احیای شب‌های قدر، مراسم شهادت حضرت علی(ع)، شرکت در راهپیمائی روز قدس، کرسی تلاوت و برگزاری نماز عید فطر از دیگر برنامه‌هاست که در ایام خرداد و مرداد جاری برگزار خواهد شد.
منوچهر جلیلی
captcha