زمان مصاحبه دکتری از سوی دانشگاه‌ها دریافت شده است
کد خبر: 3603287
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
توکلی عنوان کرد:

زمان مصاحبه دکتری از سوی دانشگاه‌ها دریافت شده است

گروه دانشگاه: سخنگوری سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: زمان‌هایی که برای مصاحبه دکتری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده، از سوی دانشگاه‌ها دریافت و درج گردیده، اگر زمان مصاحبه هر یک از دانشگاه‌ها با آنچه از سوی ما اعلام شده، مغایرت دارد، این موضوع قابل پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، چند روزی است که نتایج دعوت به مصاحبه کنکور دکتری اعلام شده و داوطلبان می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر يک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی كه كدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق كارنامه كسب كرده باشند، مراجعه نمايند. اما باخبر شدیم زمان مصاحبه اعلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور با زمان اعلامی توسط برخی دانشگاه‌ها مغایرت دارد. همچنین منابع و مواد مصاحبه از سوی برخی دانشگاه‌ها هنوز اعلام نشده است.

حسین توکلی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، در پاسخ به این پرسش که در صورت مغایرت تاریخ مصاحبه اعلامی دانشگاه‌ها با تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش، چه باید کرد؟، اظهار کرد: زمان‌هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده، از سوی دانشگاه‌ها دریافت و درج گردیده، اگر زمان مصاحبه هر یک از دانشگاه‌ها با آنچه از سوی ما اعلام شده، مغایرت دارد، این موضوع قابل پیگیری است، در صورت مشاهده هر نوع مغایرت در تاریخ مصاحبه‌ها موضوع را به ما اطلاع دهند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا برخی دانشگاه‌ها هنوز منابع مصاحبه را اعلام نکرده‌اند، گفت: منابع مصاحبه به‌طور کلی مشخص است. ما نیز به دانشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که ارزیابی تخصصی داوطلبان شامل مصاحبه، بررسی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و ... است. در این خصوص منابع و مواد مصاحبه توسط خود دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد و به تدریج در سایت آن‌ها درج می‌شود.

captcha