اعلام نتایج اولین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3603315
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
رضایی خبر داد:

اعلام نتایج اولین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از اعلام نتایج و اسامی قبول شدگان نخستین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سیروس رضایی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: اولین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در استان با حمایت و نظارت دبیرخانه این طرح در سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور و با حضور 24 دانشجوی خواهر در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
به گفته رضایی طرح دانشجو معلم به مدت 100 ساعت شامل 64 ساعت حضوری و 36 ساعت غیرحضوری در بهمن و اسفندماه سال گذشته برگزار شد و آزمون پایان دوره طرح دانشجو معلم قرآن در اسفندماه سال گذشته برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح دانشجو معلم قرآن از جمله طرح‌های شاخص قرآنی است که در راستای نهضت قرآن آموزی اجرا می‌شود اظهار کرد: دانشجویانی که در این طرح قبول شده اند، گواهی‌نامه پایان دوره دانشجو معلم قرآن به انها اعطا می شود و این دانشجویان می توانند به صورت رسمی در امر آموزش قرآن در دانشگاه های استان و نیز در قالب اردوهای جهادی با جهاد دانشگاهی همکاری ‌کنند و حق‌الزحمه‌ای نیز دریافت ‌نمایند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، اسامی قبول شدگان اولین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در چهارمحال و بختیاری را به شرح ذیل اعلام کرد؛
نيره نعمتي زاده
زهرا اماني
فاطمه اميري
محبوبه کياني خراجي
معصومه حيدري
معصومه صابري هاروني
مينا جلالي
نجمه نيکزاد چالشتري
ريحانه ‌سادات موسوي بني
فاطمه آدينه
زينب محمودي
زينب هاشمي دزکي
زينب صادقي
سکينه منصوري
ليلا محمدي
مريم صالحي
نسرين انصاريان
هاجر زيلابي

captcha