هدف سفرترامپ به منطقه اسلام هراسی است
کد خبر: 3603337
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
امام جمعه موقت کن:

هدف سفرترامپ به منطقه اسلام هراسی است

گروه سیاسی: حجت الاسلام والمسلمین صدر با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت: این سفر یک پیام برای دنیا داشت و آن اینکه آنها هدف شان اسلام هراسی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی نمازجمعه بخش کن (غرب تهران)، حجت‌الاسلام والمسلمین صدر، امام جمعه موقت کن ظهر امروز، 5 خرداد در خطبه‌ اول نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کن که در مصلای این بخش و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم گفت: دنیا میدان مسابقه است و خداوند در قرآن هدف از خلقت را تلاش برای این موفقیت اعلام کرده است و می فرماید ما مرگ و زندگی را خلق کردیم تا شما را آزمایش کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از فرصت های مناسب ماه مبارک رمضان است که بزرگان فرصت طلایی تعبیر می کنند که در بین این 12 ماه یک ماه پیش می آید.
امام جمعه موقت کن خاطرنشان کرد: پیامبراکرم (ص) می فرماید شما در آستانه ماهی هستید که در پیشگاه پروردگار عالم افضل ماه است و روز و شب های آن بافضیلت و ساعات آن بهترین لحظه‌هاست.
صدر با اشاره به استفاده مردم ازاین فرصت طلایی گفت: یکی از بهره های در این ماه آشتی با خداوند است البته توبه در محضر الهی منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و این بستر در ماه مبارک رمضان گسترده است و امت اسلامی این فرصت را مغتنم بشمارند.
وی با اشاره به خطبه شعبانیه حضرت محمد (ص) اظهار کرد: حضرت می فرمایند ای مردم بدانید درب های بهشت در ماه مبارک رمضان باز می شود و از خداوند طلب کنید که بسته نشود و درب های جهنم بر روی ما باز نشود.
امام جمعه موقت کن بیان کرد: این ماه فرصت تقویت اراده را در انسان هاست و انسان یازده ماه از صبح تا شام از غذاهای حلال استفاده می کند و در ماه مبارک رمضان انسان از حلال خداوند استفاده نمی کند و این اراده و تصمیم در ماه های دیگر زندگی تسری پیدا می کند.
وی گفت: از صبر و نماز کمک بگیرید و امام صادق می فرماید:صبر همان روزه می باشد.
امام جمعه موقت کن افزود: فرصت سوم در ماه مبارک رمضان استفاده انسان از برنامه ریزی و نظم است و برای ادامه سال مسلمانان باید در نظر داشته باشند.قطعا مومنین در ماه مبارک توجه دارند که نماز اول وقت بخوانند و این نماز بعد از ماه مبارک رعایت کنیم و یازده ماه حضور در مساجد تعقیب شود.
وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت پیوند با ولایت است.
حجت الاسلام و المسلمین صدر در آغاز خطبه دوم نماز جمعه این هفته کن گفت: در هفته ای که پیش رو داریم پنج خرداد روز تقسیم مهر نامگذاری شده است که به نام حمایت از خانواده زندانیان قرار دارد و کسانی که تمکن مالی دارند بر این موضوع حساب ویژه ای باز کنند.
وی در ادامه گفت: در هفت خرداد افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی است؛ این روز به عنوان روز قانون نامگذاری شده و در کشور ما دو قوه مجریه و قضاییه از قوه مقننه پیروی می کنند و از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که قوانین تصویب کنند که به صلاح ملت است.
امام جمعه موقت کن افزود: البته با توجه به آزادسازی خرمشهر که پشت سر گذاشتم جهان متوجه دلاوری‌ها و رشادت های مردم ایران شده است و دیگر دشمن جرئت نمی‌کند به ایران چپ نگاه کند.
وی گفت: سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان جای تأسف دارد که درخواست می کند که باید به من پول بدهید تا من از کشور شما دیدن کنم و این سفر یک پیام برای دنیا داشت و سفر ترامپ از عربستان شروع شد و بعد اسرائیل  و بعد واتیکان رفتند. آنها هدف شان اسلام هراسی است.
امام جمعه موقت کن در پایان گفت: برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از اول انقلاب تا کنون بی سابقه بوده واین از تدبیر و هنر مقام معظم رهبری است که همه اقشار را توانست پای صندوق رأی بیاورد؛ البته تخلفاتی صورت گرفته که شورای محترم نگهبان پیگیری خواهد کرد.

captcha