قرآنیان در محضر رهبر معظم انقلاب در طلیعه ماه رمضان + صوت
کد خبر: 3603755
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
ایکنا گزارش می‌دهد؛

قرآنیان در محضر رهبر معظم انقلاب در طلیعه ماه رمضان + صوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: در طلیعه ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن در محضر رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

قرآنیان در محضر رهبر معظم انقلاب در طلیعه ماه رمضان + صوت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق سنوات گذشته در طلیعه ماه مبارک رمضان، امروز، ششم خردادماه باشکوه‌ترین محفل انس با قرآن در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال برگزاری است که در این محفل، شاهد دیدار جامعه قرآنی کشور با ایشان و اجرای برنامه توسط تعدادی از قاریان، حافظان، گروه‌های تواشیح و مادحان اهل بیت(ع) خواهیم بود.
در ابتدای این مراسم که از ساعت 17:25 آغاز شد و با اجرای «مجید یراقبافان» همراه بود، «حامد علیزاده»، نفر اول پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور مالزی از آیات 284 سوره بقره تلاوت کرد و سپس قاری نوجوان «احمدرضا لطفی» از استان ایلام از آیه 20 سوره قصص تلاوت داشت.
«رضا محمدپور» از استان اردبیل نیز از آیه 159 سوره آل عمران تلاوت داشت. اجرای گروه تواشیح و همخوانی «مشکوة» از استان خوزستان نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
«سیدمحمد حسینی‌پور» از استان سمنان و دارنده رتبه اول پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام نیز از آیه 10 سوره زمر و همچنین «وحید نظریان» از استان کرمانشاه از ابتدای سوره حدید تلاوت کرد.
ادامه این محفل همراه با اجرای بسیار زیبا و تأثیرگذار مناجات‌خوانی «حسن عبدی» از خراسان رضوی بود. گروه نوجوانان «سبیل الرشاد» از استان تهران نیز به همخوانی آیاتی از سوره غافر و سوره‌های ضحی، انشراح و بلد پرداختند. «حمزه عوده‌زاده» قاری قرآن از شهر سوسنگرد خوزستان آیات 111 و 112 سوره توبه را تلاوت کردند.
«مهدی عادلی» دیگر قاری کشورمان به نمایندگی از قاریان استان تهران از آیه 79 سوره نسا تلاوت داشت. گروه تواشیح و همخوانی قرآن محمد رسول الله(ص) استان تهران نیز به تلاوت قرآن پرداختند. در ادامه «حامد سلطانی» رتبه اول مسابقات دعاخوانی کشور از استان یزد بخش‌هایی از دعای ابوحمزه ثمالی را اجرا کرد.
«محمدجواد پناهی» قاری از استان خراسان رضوی از آیه 189 سوره آل عمران تلاوت کرد. سپس محمدرضا ستوده نیا از استان اصفهان دعای پایان مراسم را اجرا کرد.
پایانبخش این محفل قرآنی، سخنان مقام معظم رهبری بود.
متن کامل این سخنان را اینجا ببینید.
این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پخش شد.

تلاوت حامد علیزاده
کد
دریافت
تلاوت احمدرضا لطفی
کد
دریافت
تلاوت رضا محمدپور
کد
دریافت
تلاوت مهدی عادلی
کد
دریافت
تلاوت حمزه عوده‌زاده
کد
دریافت
محمدجواد پناهی
کد
دریافت
captcha