پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در قم گشایش یافت
کد خبر: 3606339
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در قم گشایش یافت

گروه فعالیت‎های قرآنی: نمایشگاه قرآن و عترت قم به صورت هم زمان در مسجد مقدس جمکران و مجتمع ناشران قم با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم شنبه شب با حضور مسئولان استانی و ملی و با حضور اقشار مختلف مرد در قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان همراه بود، آخرین محصولات علمی و فرهنگی قرآنی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
این مراسم ابتدا در سال 22:30 با حضور شخصیت های ملی و استانی در مجتمع ناشران استان برگزارش شد و سپس حاضران در این نشست برای افتتاح یک نمایشگاه دیگر فرهنگی و قرآنی که در واقع دومین مکان برگزاری این مراسم است در جمکران حضور یافتند.
گفتنی است دومین مکان پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم  و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان افتتاح شد. 
سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه افتتاح این دو نمایشگاه با ذکر این مطلب که پنجمین دوره نمایشگاه قرآن وعترت قم با حضور فعالان قرآنی و موسسات هنری و قرآنی استان قم افتتاح شده است گفت: در این زمینه 2 مکان تا 22 خرداد ماه جاری از ساعت 21:30 تا 2 بامداد پذیرای علاقه‎مندان است.
وی تصریح کرد: در هر کدام از این دو نمایشگاه 40 غرفه با ارائه آخرین دستاوردهای موسسات قرآنی را عرضه می‎کنند؛ همچنین برنامه‎های تخصصی و نشست های علمی و اجرای نمایش خیابانی شب شعر شاعران و... در این دو نمایشگاه برگزار می‎شود.
captcha