پوشش نمایشگاه قرآن در «شهر قرآن»/ رادیو قرآن در پی تصویرسازی از رویدادهای نمایشگاه
کد خبر: 3606554
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

پوشش نمایشگاه قرآن در «شهر قرآن»/ رادیو قرآن در پی تصویرسازی از رویدادهای نمایشگاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: تهیه‌کننده برنامه «شهر قرآن» به ارائه توضیحاتی در مورد این برنامه زنده پرداخت و به نقش رسانه در ایجاد شور و نشاط در بین مردم با پوشش اخبار نمایشگاه قرآن تأکید کرد.

رد نشود/////پوشش نمایشگاه قرآن در «شهر قرآن»/رادیو قرآن در پی تصویرسازی از رویدادهای نمایشگاه
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و علاوه بر حضور بازدیدکننگان از نمایشگاه رسانه‌ها نیز به پوشش این رویداد قرآنی می‌پردازند.
مسعودرضا خالقی تهیه کننده برنامه شهر قرآن از رادیو قرآن است که ضمن حضور در نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با ایکنا در مورد این برنامه بیان کرد: رادیو قرآن تقریبا نزدیک به 20 سال است که مصمم بر این شده تا نمایشگاه قرآن را پوشش دهد و حدود 15 سال است که تهیه کننده برنامه شهر قرآن هستم.
وی در ادامه افزود: هدف ما از حضور در نمایشگاه این است که بزرگترین رویداد قرآنی - اجتماعی کشور که در ماه مبارک رمضان رخ می‌دهد را پوشش دهیم، هر ساله با برپایی نمایشگاه و با توجه به این که ماه رمضان یک عده‌ از مردم به ویژه در شهرستان‌ها هستند و نمی‌توانند به خاطر روزه داری در تهران حضور یابند و یا اهالی تهران که به دلیل مشغله فرصت حضور ندارند لذا این برنامه طراحی شده است.
تهیه کننده «شهر قرآن» تصریح کرد: تمام سعی ما این است که فضای نمایشگاه را تصویر سازی کنیم و تا جایی که زمان به ما اجازه دهد سعی می‌کنیم تمام اتفاقات نمایشگاه را منعکس کنیم و مخاطبان را در جریان تمام مسائل نمایشگاه قرار دهیم.
وی در مورد بخش‌های این برنامه بیان کرد: با غرفه داران، مؤلفانی که کتبشان عرضه شده، مسئولان و شخصیت‌های علمی در نمایشگاه گفت‌و‌گو می‌شود و در مجموع همه سعی مان این است که همه اتفاقات منعکس شود چنان که بازخوردها نیز نشان از استقبال مردم دارد.
خالقی در مورد نقش و اهیمیت رسانه در این رویداد قرآنی بیان کرد: هر یک رسانه‌ها به نوبه خودشان باعث می‌شوند که مردم جذب نمایشگاه شوند و از آن دیدن کنند لذا رسانه‌ها نقش خیلی موثیری در ایجاد هیجان و شور و نشاط در بین مردم داند، خیلی از بازدیدکنندگان انسان‌های معمولی هستند و در واقع همین نمایشگاه قرآن باعث می‌شود آنها نیز بعد از نمایشگاه با قرآن انس بیشتری پیدا کنند.
وی در مورد ساعت پخش و اجرای این برنامه بیان کرد: «شهر قرآن» هر شب از ساعت 21:22 تا 22 خواهد بود و اجرای برنامه نیز بر عهده تیمور کوشکی است، همچنین در شب‌های قدر نیز هیچ وقت برنامه نداشته‌ایم چراکه در این ساعت اعمال ویژه شب‌های قدر را پخش می‌کنیم.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا ۲۶ خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.


captcha