اطعام روزه‌‌داران بی‌بضاعت در کلیسای «کادونا»
کد خبر: 3606726
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

اطعام روزه‌‌داران بی‌بضاعت در کلیسای «کادونا»

گروه بین‌الملل: کلیسای شهر کادونا در نیجریه از ابتدای ماه رمضان امسال بیش از 500 بسته غذایی در اختیار مسلمانان بی‌بضاعت قرار داده است.

اطعام مسلمانان بی‌بضاعت توسط کلیسای نیجریه در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «The Nation.»، یوحنا بورو، کشیش کلیسای کادونا گفت: این بسته‌های غذایی به افراد بی‌بضاعت و فقیر داده شده است.
وی گفت: کلیسای کادونا در راستای ترویج دوستی بین ادیان در کشور تلاش می‌کند و این کار در راستای عمیق کردن همزیستی مسالمت‌آمیز میان مسلمانان و مسیحیان انجام می‌شود.
به گفته بورو این اولین بار است که کلیسا در ماه رمضان به مسلمانان نیازمند کمک می‌کند.
وی گفت: اسلام و مسیحیت همانطور که در قرآن و انجیل آمده، اشتراکات زیادی دارند. ما برادران و خواهران یکدیگر هستیم و باید از یکدیگر حمایت کرده تا در صلح و آرامش زندگی کنیم.
بورو با انتقاد از کسانی‌که از فرصت ماه رمضان استفاده می‌کنند تا قیمت مواد غذایی را بالا ببرند، این اقدامات را مخالف ارزش‌های دینی خواند.
وی همچنین از مسیحیان و مسلمانان غنی سراسر نیجریه خواست تا از فقرا، زنان بی‌سرپرست و یتیمان حمایت کنند و از آلام آنان بکاهند.
کشور نیجریه با جمعیتی نزدیک به ۱۵۰ میلیون نفر از کشورهای پرجمعیت آفریقاست که نیمی از جمعیت این کشور مسیحی و نیمی مسلمان هستند

captcha