برپایی نمایشگاه «علوم قرآنی» در استان یزد/توزیع دو هزار جلد قرآن در سطح استان
کد خبر: 3607346
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

برپایی نمایشگاه «علوم قرآنی» در استان یزد/توزیع دو هزار جلد قرآن در سطح استان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز بکار نمایشگاه «علوم قرآنی» از عصر امروز در یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی غیاثی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان از برگزاری جشن رمضان در استان خبر داد و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در ۸ شهرستان به جزء مهریز و تفت از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.
 وی ادامه داد: برپایی ۱۰ محفل انس با قرآن، اجرای تواشیح در سطح استان، برگزاری سه نشست علمی و تخصصی، تهیه فیلم کوتاه یک دقیقه ای با موضوع روزه خواری، برگزاری مسابقه تلویزیونی پیامکی از قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه به مدت ۱۵ روز و تجلیل از ۶۰ نفر از برنامه‌های این جشن خواهد بود.
غیاثی افزود: برای اولین بار همایش استانی مناجات خوانی در شهرستان اردکان را خواهیم داشت که در روز 27 ماه مبارک رمضان  برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از تجلیل از 10 فعال قرآنی استان خبر داد و گفت: تعداد 2 هزار جلد قرآن در شهرستان های استان توزیع خواهد شد.
غیاثی تصریح کرد: نمایشگاه علوم قرآنی در شهر یزد عصر امروز ساعت 18:30 در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد به مدت 10 روز و از ساعت 21 الی 1 بامداد برای بازدید علاقه مندان برپا خواهد بود.
captcha